معاون آموزشی حوزه علمیه مهدی موعود (عج) شهرستان دیر در یادواره شهدای دانش آموز این شهرستان گفت: دانش آموزان ادامه دهنده فرهنگ و راه شهدا باشند.
کد خبر: ۹۲۱۰۳۵۹
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، حجت الاسلام سید نصرالله موسوی صبح امروز در یادواره شهداء دانش آموز شهرستان دیر اظهار داشت: فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، کمتر از شهادت نمی باشد.وی گفت: امروز تهدید جدی این مرزبوم، آسیب فرهنگی می باشد، که دشمنان تلاش می‌کنند نسل جوان امروزی را از اعتقادات و مبانی فرهنگ اسلامی دور کنند.

دانش آموزان ادامه دهنده راه شهدا باشند

موسوی افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه نسل جوان امروزی را در برابر تهدید‌های دشمنان بیمه می‌کند.معاون آموزشی حوزه علمیه مهدی موعود (عج) شهرستان دیر با بیان اینکه دانش آموزان ادامه دهنده فرهنگ و راه شهدا باشند، تصریح کرد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای اسلام یکی از وظایف مهم همه ما است.

دانش آموزان ادامه دهنده راه شهدا باشند

علی محمدی مدیر مدرسه امام خامنه ای شهرستان دیر اظهار داشت:شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند چرا که امنیت و آسایشی که اکنون در این مرزیوم شاهد هستیم به برکت خون شهدای گرانقدر این مرزبوم است.

وی در پایان با اشاره به اینکه فضیلت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، کمتر از شهادت نیست خاطرنشان کرد: ایثار و شهادت باید در مدارس پر رنگ باشد تا فاصله نسل جوانان امروزی این مرزبوم با فرهنگ ایثار و شهادت پیوند داده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات