در جمع بسیجیان پایگاه زینبیه ده چشمه عنوان شد؛

شهادت پاداشی بود که سردار سلیمانی شایسته آن بود

حجت الاسلام رضایی در جمع بسیجیان گفت: سردار شهید سلیمانی یک چهره بین المللی مقاومت و نماد اقتدار ایران بود .
کد خبر: ۹۲۱۰۳۶۹
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به همت بسیجیان پایگاه خواهران زینبیه ده چشمه مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در محل پایگاه خواهران برگزار شد.

در این مراسم کارشناس مسایل مذهبی گفت: رهبر معظم انقلاب در پیام خود به مناسبت شهادت فرمانده سپاه قدس  که شهادت، پاداش حاج قاسم سلیمانی بود. از این حیث باید توجه داشت راه و مسیری که سردار سلیمانی برگزیده بود، از ابتدا برای نیل به چنین آرزویی بود که وی بارها از خدا خواسته بود، او را به همرزمان شهیدش برساند.

حجت الاسلام  مسلم رضایی شهادت را پاداش بزرگمردان دانست و افزود: شهادت در واقع یک تجارت سودمند با خداوند است چرا که هر کسی بالاخره روزی باید بمیرد و چه بهتر اینکه جوری بمیرد که محبوب خداوند باشد و جان خود را با خدا معامله کند و قطعا این معامله سراسر سود است.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن کریم فرمده است "هرگز مپندارید کسانیه در راه خدا کشته شدند  مرداند ،  بلکه آنان زنداند و در نزد خدای خود روزی می خورد"  ،  اگر خوب نگاه کنیم این ما هستیم که در گیر و دار زندگی غرق شدیم و مرده ایم.

کارشناس مسایل مذهبی در پایان گفت: شهید سلیمانی نماد اقتدار ایران و چهره بین المللی مقاومت بود و شهادتش موجب وحدت و همدلی در جهان اسلالم شد و حضور میلیونها انسان در تشیع و برنامه های سیدالشهدای مقاومت، به شیطان بزرگ آمریکا فهماند که این جنایت و ترور آنها یک اشتباه بزرگ راهبردی بود و اکنون زمان آن رسیده که امریکا دیگر از منطقه برودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار