خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر (عج) تبریز به تلاش دشمن برای تخریب خانواده در اسلام اشاره و بیان کرد: بیشترین برنامه های شبکه اجتماعی بخصوص ماهواره برای تخریب بنیان خانواده در اسلام است که می خواهند خانواده را بی ارزش نشان بدهند.
کد خبر: ۹۲۱۰۳۷۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام جواد ارجمندی در همایش انس و مودت پیشکسوتان سپاه مراغه، خانواده را به  یک باغ تشبیه کرد و گفت:  مرد و زن باید جایگاه خود را  در خانواده حفظ کنند چرا که مرد خانواده به عنوان صاحب باغ و زن در خانه مانند باغبان است باید برای رشد و شکوفایی  زندگی تلاش کنند. 
 
وی ادامه داد: فرماندار خوب ، استاندار خوب و وزیر خوب  در کل آدم خوب ریشه در خانواده خوب  دارد اگر در خانواده شکست بخوریم در همه جا شکست می خوریم.
  حجت الاسلام ارجمندی  به تلاش دشمن برای تخریب خانواده در اسلام اشاره ای کرد و گفت: بیشترین برنامه های شبکه اجتماعی بمخصوص ماهواره برای تخریب بنیان خانواده  در اسلام  است که می خواهند خانواده را بی ارزش نشان بدهند.
وی احترام به بزرگسالان و سالمندان واجب دانست و افزود: بازنشستگان و پیشکسوتان اول  باید قدر خود و همدیگر را بدانند  و جوانان نیز باید قدر منزلت  پیشکسوتان را  بدانند و برای آنها  احترام بگذارند.

حجت الاسلام ارجمندی افزود: خطرناک ترین جریان دوران بازنشستگی احساس بیهودگی است  اگر بازنشسته فکر کند که هیچ و بیهوده است  ضرر کرده و زندگی را باخته است.

 وی پیری را به فصل پاییز تشبیه کرد و گفت: چنان که در پاییز درختان برگ های زاید و بیهوده را از خود دفع می کند و برای دوباره رویدن آماده می شود بازنشستگی هم کمک می کند تا فکر بیهوده و باطل و دور از عقلانی گذشته را انسان از خود دور کند.

 حجت الاسلام ارجمندی در بخش دیگر سخنان خود بزرگترین جهاد امروز را جهاد خانه سازی دانست و گفت : اگر شش شاخصه اصلی  امنیت، عدالت، حریت، حرمت، محبت و صداقت در خانواده رواج داشته باشد خانواده موفق و پیروز است.
 
ارسال نظرات