یادگار دوران دفاع مقدس:

حاج قاسم اهل تدبیر و مدیریت بود

سردار حجتی نیا با تاکید براینکه باید اندیشه های حاج قاسم سلیمانی در بین همه طیف ها تداعی شود، اضافه کرد:حاج قاسم سلیمانی اهل تدبیر، حکمت، فکر و اندیشه و مدیریت بود.
کد خبر: ۹۲۱۰۳۸۷
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،.سردار  جمشید حجتی نیا در مراسم گرامیداشت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همرزمانش در رامسر گفت: در غم از دست دادن سردار سلیمانی این جمعیت عظیم وارد صحنه شد چون شهید گرانقدر مانند اولیای الهی در دلها نفوذ پیدا کرده بود.

این یادگار دوران دفاع مقدس با اشاره به نوشته  سنگ مزار حاج قاسم ، افزود: او مجاهد فی سبیل الله بود و سال های سال از جوانی هایش تا روز شهادت بر اساس تکلیفی که ولایت برای او طراحی میکرد در جبهه های جنگ از هیچ کوششی دریغ نکرد و در راه خدا جهاد کرد.

سردار حجتی نیا با تاکید براینکه باید اندیشه های حاج قاسم سلیمانی در بین همه طیف ها تداعی شود، اضافه کرد:حاج قاسم سلیمانی اهل تدبیر ،حکمت، فکر، اندیشه، سیاستمدار شجاع، عقل، درایت و مدیریت  بود.

این یادگار دوران دفاع مقدس افزود: حاج قاسم هزاران بار خود را مقابل مرگ قرار داد و در شدیدترین صحنه هایی که هیچ فرمانده ای ورود نمی کند شجاعانه عمل کرد.

سردار حجتی نیا با تصریح براینکه فرعون زمان در بدترین شرایط با پلیدترین فکر حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند، گفت:رییس جمهور آمریکا ۲۰ ساعت پس از بمباران الاسد با مشاوره پشت تریبون در مقابل کل دنیا با حالت ترس و قیافه بزدلانه اعلام صلح کرد و گفت ما قصد جنگ نداریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار