معاون فضای مجازی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان درگفتگوبا بسیج:
بزرگترین رویداد فعالان فضای مجازی بسیج در هرمزگان درحال برگزاری می باشد
کد خبر: ۹۲۱۰۳۹۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ، حسن پیروی منش، معاون فضای مجازی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به اهمیت فضای مجازی اظهار کرد: همان گونه که رهبر عزیزمان، امام خامنه ای(مدظله العالی) فرموده اند: فضای مجازی میدان مبارزه بوده و هست و خواهد بود، فقط شکل و نوع آن تفاوت کرده؛ پس برای در دست داشتن این فضا همه به خصوص جوانان باید در این میدان وارد شوند تا عرصه را برای دشمنان این مرز وبوم تنگ کنند.

معاون فضای مجازی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به برگزاری نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال هرمزگان تصریح کرد: در آستانه 41 سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور در بخش های مسابقه طراحی اپلیکیشن های اندرویدی، طراحی بازیهای اندرویدی، تولید پویا نمایی، کات اوت و پوستر در مرکز استان برگزار می شود.

پیروی منش هدف از برگزاری این رویداد را فراهم کردن زمینه ای برای رقابت جوانان در تراز انقلاب و توان بسیج اعلام کرد و گفت: رقابت به صورت حضوری بین تیم های شرکت کننده از تمام شهرستان های استان هرمزگان به مدت ۴۸ ساعت زیر نظر داوران متخصص از تاریخ دوم الی چهار بهمن ماه درحال برگزاری می باشد.

وی با بیان اینکه شرکت کنندگان از سراسر استان در این رویداد حضور دارند، افزود: تیم های شرکت کننده در این رویداد در تیم های سه تا پنج نفره به رقابت می پردازند.

معاون فضای مجازی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان اظهار کرد: به تیم های برتر هر بخش جوایز ارزنده ای از طرف معاونت فضای مجازی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تقدیم می شود.

پیروی منش خاطر نشان کرد: این رویداد عظیم به همت معاونت فضای مجازی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با همکاری فضای مجازی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، بسیج رسانه و نشریه محور برگزار می شود

معاون فضای مجازی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با اشاره به برگزاری نخستین رویداد تولید محتوای دیجیتال هرمزگان گفت: در آستانه ۴۱ سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور مسابقه طراحی اپلیکیشن های اندرویدی، طراحی بازیهای اندرویدی، تولید پویا نمایی، کات اوت و پوستر در مرکز استان برگزار می شود.

ارسال نظرات