فرماندار خلیل‌آباد گفت: ۴۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان خلیل‌آباد برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی‌شده است که شامل ۴۰ شعبه اخذ رأی ثابت و ۴ شعبه سیار خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۱۰۴۷۶
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، ابراهیم قاسم پور  ظهر امروز در نشست کارگروه پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان که در دفتر رئیس دادگستری خلیل‌آباد برگزار شد اظهار داشت: کارگروه پیشگیری از وقوع جرم به خوبی توانسته در این مدت با آگاهی بخشی به کاندیداها، هواداران و مجموعه اداری و افرادی که به‌نوعی در انتخابات مداخله دارند در بخش پیشگیری اقدامات خوبی انجام دهد.

وی با بیان اینکه اطلاع‌رسانی جرائم انتخاباتی به‌وسیله روحانیون در سطح شهر و روستا یک بازدارندگی و آگاهی خوبی ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: انتخابات سال جاری خاص‌تر و حساس‌تر است و باید تمام تمهیدات لازم در این خصوص انجام شود.

فرماندار خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه فصل ششم قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۱۰ ماده به‌صورت شفاف وضعیت تبلیغات انتخاباتی را برای کاندیدا‌ها مشخص کرده است، تصریح کرد: ما باید در ابتدا این قانون را به‌صورت مشخص و شفاف اجرا کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید شرایط را طوری فراهم کنیم که هم انتخابات کنندگان و انتخاب‌شدگان از حق و حقوقات خود جا نمانند، اذعان کرد: تمام افرادی از هر ذائقه سیاسی که از شورای نگهبان تاییده بگیرد بر اساس ماده ۹۹ قانون اساسی برای مجموعه شهرستان در انتخابات برابر هستند.

قاسم پور عنوان کرد: بحث پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی در فضای مجازی بسیار حائز اهمیت است و در این زمینه باید قانون تبلیغات انتخاباتی نیز به مدیران و ادمین‌های کانال‌ها و گروه‌های فضای مجازی شهرستان بیان شود.

وی همچنین در پایان خاطرنشان کرد: ۴۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان خلیل‌آباد برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پیش‌بینی‌شده است که شامل ۴۰ شعبه اخذ رأی ثابت و ۴ شعبه سیار خواهد بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها