معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه شاهرود از انجام اقدامات فرهنگی هنری در مناطق محروم دهستان طرود شهرستان شاهرود در قالب کاروان خدمت سپاه خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۰۴۹۵
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰
محمد جلیلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به برگزاری کاروان خدمت سپاه ناحیه شاهرود اظهار کرد: این کاروان خدمت به مدت یک روز در دهستان طرود و روستا‌های سطوه، بیدستان و مهدی آباد به فعالیت‌های مختلف خدمت رسانی و محرومیت زدایی پرداختند.
وی با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی هنری در این دهستان گفت: در این اردوی خدمت رسانی تیم فرهنگی هنری معاونت فرهنگی سپاه ناحیه شاهرود اقدام به دیوار نویسی و ترمیم مدارس این دهستان پرداخت.
معاونت فرهنگی هنری سپاه ناحیه شاهرود خاطر نشان کرد: در این راستا دیوار نویسی در روستای طرود و سطوه و زیباسازی مدارس انجام پذیرفت.
وی با بیان اینکه فرهنگی هنری سپاه ناحیه شاهرود در راستای خدمت رسانی و محرومیت زدایی در سطح مناطق کم برخوردار و روستا‌های محروم با بسیج سازندگی و قرارگاه شهید شاطری محلات اسلامی شاهرود همکاری و همراهی دارد افزود: تلاش ما این است که بتوانیم فعالیت‌های مختلف اجرایی با پیوست فرهنگی انجام شود و اثرگذاری فرهنگی در این برنامه‌ها برای جامعه هدف برنامه‌ها محقق گردد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها