خبرهای داغ:
به همت بسیج کارمندان استان سمنان،

برپایی میز خدمت تخصصی در روستای محمد آباد میامی+ تصاویر

به همت بسیج کارمندان سپاه استان سمنان، میز خدمت تخصصی در روستای محمد آباد میامی در بازدید ۱۵ مرکز تولیدی و خدماتی در این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۰۵۰۸
|
۰۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، در گرامیداشت چهل سالگی بسیج و در ادامه روند میر تخصصی بسیج در سالن ۱۳۹۸، سازمان بسیج کارمندان استان با هماهنگی با فرماندهی سپاه ناحیه میامی و جانشین فرماندهی سپاه استان در ستاد اقشار با احصا مشکلات میز خدمت جهادی تخصصی با حضور مدیریت بانک قرض الحسنه رسالت استان در روستای محمدآباد میانی برگزار شد.
در این میز خدمت از ۱۴ مرکز تولیدی پوشاک و یک مرکز خدماتی بازدید و از نزدیک از مشکلات و موانعی تولید این شرکت ها آگاهی به دست آمد که جهت رفع موانع تولید این مراکز تولیدی تصمیماتی اتخاذ گردید.
در این میز جهادی تخصصی خدمت مقرر شد ۵ وام ۵۰ میلیون ریالی قرض الحسنه بصورت آنی و بدون گردش مالی برای ۵ مرکز تولیدی با درخواست تولید کنندگان پرداخت شود و کانونی برای تولید کنندگان دارای کارکرد در بانک قرض الحسنه رسالت ایجاد و افتتاح حساب و ارایه گردش مالی در این بانک انجام که در ازاء هر نفر (کارفرما و کارگر) مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه پرداخت شود و در صورت نیاز تولیدکنندگان، از شبکه فروش بانک قرض الحسنه رسالت برای آن‌ها چرخ خیاطی خریداری و مبلغ آن بصورت اقشار از آنان دریافت شود.
لازم به ذکر است میز خدمت جهادی تخصصی بسیج کارمندان استان در راستای کمک به حل مشکلات تولید در سال حمایت از تولید ملی در سراسر استان سمنان با حضور مسئولان در حال اجرا می‌باشد. /ع
 
برای مشاهده تصاویر در سایز بزرگتر روی عکس کلیک کنید
ارسال نظرات
پر بیننده ها