خبرگزاری بسیج: رئیس اداره راهداری و حمل و‌نقل جاده ای شهرستانهای قدس و شهریار گفت: از ساعات ابتدایی بارش برف، راهداران اقدام به نمک پاشی و‌برف روبی جاده های شهرستان کردند.
کد خبر: ۹۲۱۰۵۱۱
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران،صبح امروز فرشاد مهرزاد،رئیس اداره راهداری و حمل و‌نقل جاده ای در شهرستانهای قدس و شهریار در جمع خبرنگاران با اشاره به برودت هوا وبرنامه ریزی های انجام گرفته در این روزها اظهار داشت:از ساعات اولیه بارش برف،راهداران و‌ماشین آلات راهداری در محورهای شهرستانهای قدس و شهریار حضور یافتند و نسبت به نمک پاشی و برف روبی این محورها اقدام کردند.

وی از آماده باش۱۲دستگاه ماشین آلات راهداری و۳۰نیروی راهدار،در راهدارخانه های این دو شهرستان خبر داد و‌گفت:حضور به موقع تجهیزات و نیروهای راهداری مانع از بروز هر گونه حادثه،انسداد یا گره ترافیکی در جاده ها شد و‌ اکنون کلیه محورهای شهرستان باز و تردد در این محورها روان است.

مهرزاد در خاتمه، تاکید کرد: شهروندان از ترددهای غیر ضرور خودداری کنند و در صورت ضرورت سفر، حتما تجهیزات کامل زمستانی و زنجیر چرخ همراه  داشته باشند و از سیستم گرمایشی خودروی خود اطمینان حاصل کنند.

 

انتهای پیام//

 

ارسال نظرات