جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیدالشهداء (ع) از اعزام۳۰۰ دانش‌آموز به اردوی راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۰۵۲۶
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، پاسدار سید علی حسینی نیا با اعلام اینکه اردوی راهیان نور دانش‌آموزی این ناحیه صبح امروز آغاز شده است، اظهار کرد: صبح امروز ۳۰۰ نفر دانش‌آموز پسر از مدارس شهرستان دیر برای بازدید از مناطق جنگی راهی جنوب کشور شدند.

وی افزود: در این سفر سه روزه دانش‌آموزان از مناطق جنگی 8 سال دفاع مقدس همچون شلمچه، دهلاویه، هویزه و فکه بازدید کرده و از نزدیک با مناطقی که در 8 سال دفاع مقدس میدان نبرد حق و باطل تبدیل شده بود آشنا خواهند شد.

جانشین سپاه سیدالشهداء (ع) این اردوها را با کیفیت‌ترین اردوهای دانش آموزی دانست و ادامه داد: این اردو بهترین بستر برای آشنایی نسل جوان و نوجوان با فداکاری‌ها و همچنین دستاوردهای جمهوری اسلامی در طی انقلاب اسلامی است.

حسینی نیا تأکید کرد: در شرایطی که دشمن از تمام ابزار خود برای کمرنگ کردن پایه‌های اعتقادی و انقلابی دانش‌آموزان است این اردوها می‌تواند ذهن دانش‌آموز را با مفاهیم گسترده شهید و شهادت که تا پیش از این غالباْ تنها آن را شنیده بود بیشتر آشنا کند. وی در پایان گفت : اردوهای راهیان‌نور یکی از بهترین حرکت‌های فرهنگی در جامعه برای مقابله با جنگ و تهدید نرم دشمن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات