نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد:
آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: در شرایط اقتصادی فعلی باید مصرف هزینه ها دقیق و در راستای حل مسائل و نیازهای جامعه و آحاد مردم باشد.
کد خبر: ۹۲۱۰۵۸۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر یزد گفت: اگر امتی بر اساس حرکتی که موجب رضایت خداست حرکت کند همه مشکلاتی که در این مسیر پیدا شود را حل خواهد کرد

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: مسئولان باید بر اساس نیاز وجوه در اختیار خود را در زمینه اجرای برنامه‌های مفید و مناسب هزینه کنند.

امام جمعه یزد افزود: در شرایط اقتصادی فعلی باید مصرف هزینه‌ها دقیق و در راستای حل مسائل و نیاز‌های جامعه و آحاد مردم باشد.
وی با بیان این که فلسفه وجودی مدیریت و مسوولیت در نظام اسلامی خدمتگزاری است اظهار داشت: باید افرادی که در صدر کار‌ها قرار می‌گیرند از فرصت آن برای انجام خدمت خالصانه به مردم استفاده کنند.

نماینده، ولی فقیه در استان با اشاره به برگزاری برخی جشن‌ها و جشنواره در شهر یزد ابراز داشت: مسولان در هر پست و مقامی که حضور دارند به خصوص فرمانداران، اعضای شورا‌های اسلامی شهر‌ها و روستا‌ها و مدیران در مصرف هزینه‌ها از محل بیت‌المال عمومی دقت کنند تا خدای ناکرده بیهوده مصرف نشود.

ناصری یزدی تصریح کرد: باید قدر مسوولیت را در سایه نظام جمهوری اسلامی که نتیجه ایثار و فداکاری شهیدان است دانست و درست و به جا از آن در راستای خدمت و حل مسائل مردم بهره گرفت.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر قوی شدن کشور، لازمه اقتداررا مقاومت دانست وگفت: باید در زمینه‌های مختلف اعم از اقتدار فرهنگی، سیاسی، علمی، نظامی و صنعتی قدرتمند و مقتدر شویم.

ناصری مهمترین نوع اقتدار را اقتدار فرهنگی برشمرد و ابراز داشت: اگر شخصی که به دنبال اقتدار فرهنگی باشد مانند شهید سلیمانی همه چیز را برای خدا می‌خواهد بنابراین باید همه مسئولان تلاش کنند تا اقتدار فرهنگی استان حفظ شود.

نماینده، ولی فقیه در استان یزد در ادامه به بیان ویژگی‌های شهید سلیمانی پرداخت و گفت: این شهید والامقام به عنوان یک الگوی بی‌نظیر و بی‌بدیل برای عامه مردم و مدیران است و رمز عزت و محبوبیت این شهیید به خاطر اخلاص و ایمان قوی او بود.
ناصری خاطر نشان کرد: وجود این شهید یک الگوی ناب و فرهنگ متعالی است که باید ابعاد آن مورد بررسی و تبیین قرار گیرد و دستمایه مسوولان در کار و اقدام موثر واقع شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی بر لزوم گسترش فرهنگ خدمت و صداقت در جامعه تاکید کرد و ابراز داشت: کسانی که می‌خواهند نماینده مردم در مجلس شوند برای رضای خدا و مردم تلاش کنند نه برای چهار سال آینده خود.

امام جمعه یزد در بخش دیگزی از سخنانش از اقدام نیروی هوافضای سپاه در بمباران مواضع آمریکایی‌ها در عراق بعد از شهادت سردارسلیمانی قدردانی کرد و آن را نتیجه اقتدار ایران و آمادگی نیرو‌های مسلح دانست.

ناصری در پایان با اشاره به سفر روز گذشته رئیس قوه قضائیه به یزد گفت: این سفر برکات خوبی برای یزد خواهد شد و در ارتباط با مشکلات قضائی مردم تصمیمات خوبی گرفته شد.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات