خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

حماسه دوم بهمن را همه مردم خلق کردند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: حماسه دوم بهمن ماه را همه مردم خلق کرده اند پس این رویداد تاریخی متعلق به گروه خاصی نیست.
کد خبر: ۹۲۱۰۵۸۲
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام سید مهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به اینکه آحاد مردم ایران در وقوع انقلاب شکوهمند اسلامی و تداوم ۴۱ ساله آن تلاش و جانفشانی کرده‌اند، اضافه کرد: تعلق خاطر همه مردم ایران به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی همچنان قوی است که گوشه‌ای از آن را در نماز جمعه هفته گذشته تهران شاهد بودیم.

وی بیان کرد: حضور گسترده مردم در نماز جمعه هفته گذشته تهران به امامت مقام معظم رهبری، نشان از عمق تعلق معنوی مردم به معظم‌له  و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی همچنین با اشاره به لزوم انتقال نسل به نسل جانفشانی و ایثار مردم ارومیه در ایام انقلاب اسلامی، ادامه داد: حماسه مردم ایران در برهه‌های مختلف برای مقابله با دشمنان انقلاب و نظام اسلامی باید طی سال‌های طولانی در یادها باقی مانده و نسل به نسل منتقل شود.

قریشی با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: حضور گسترده مردم در آیین‌های ویژه سالروز شهادت این بانوی بزرگوار بر همه ما لازم است و باید این آیین ها با شکوه تمام برگزار شود.

وی افزود: هیات‌های مذهبی در این خصوص نقش به سزایی دارند و باید با برپایی مراسم ویژه در راستای تبیین شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا (س)، فداکاری ایشان در راه حفظ اسلام و ولایت و همچنین شهادت این بانوی بزرگوار تلاش بیشتری انجام گیرد.

.وی با بیان اینکه ایستادگی در مسیر حق توسط حضرت زهرا (س) باید الگوی ما در جامعه اسلامی قرار گیرد، اضافه کرد: ایستادگی و استقامت در مقابل دشمنان اسلام و نظام اسلامی، تنها عامل پیروزی ما بر آنهاست و باید این امر را سرلوحه همه کارهای خود قرار دهیم.

امام جمعه ارومیه با تاکید بر حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال بیان کرد: این حضور آگاهانه در کنار شرکت در انتخابات اسفند امسال، عاملی اساسی در ناامیدی دشمنان است و باید با همه توان در آنها حاضر باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظرات