مصطفی ایلام
مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: جمهوری اسلامی ایران در جنگ اراده ها حرف اول را می زند.
کد خبر: ۹۲۱۰۵۸۸
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، "محمدبازوند"، مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام در مراسم اختتامیه نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای فضای مجازی بسیج استان ایلام گفت: مقام معظم رهبری در چند سال پیش به نکته ای اشاره کردند که کشورهای غرب آسیا، کشورهای اسلامی و شمال آفریقا را به یک شهر آشغال شده از لحاظ فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و... تشبیه کردند.

وی اظهار کرد: آمریکا در کشور های اطراف ما دهها پایگاه نظامی اشغالگرانه دارد. در این اشغالگری چند گروه نقش دارند از جمله؛ اشغالگران آمریکا و رژیم صهیونیستی، کسانی در داخل کشور ها که هماهنگ با اشغالگران هستند، فرصت طلبان، تسلیم شدگان و کسانی که مقاومت و ایستادگی می کنند.

بازوند افزود: رسانه ها و شبکه های مجازی ابزار اشغالگری هستند، امروز در کشور با سیطره خیل عظیم کانالهای ماهواره ای معاند نظام که بالغ بر ۳۰۰ شبکه هستند مواجه هستیم.

مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: در بستر اینترنت هزاران کانال و گروه علیه ارزشها و هنجارها و داشته های فرهنگی ایرانیان لجن پراکنی می کنند.

وی با اشاره به تاثیرگذاری محتوا در فضای رسانه ای تصریح کرد: در فراگرد ارتباطات، فرستنده و گیرنده وجود دارد که پیام را منتقل می کنند. رسانه ابزاری برای این انتقال پیام است و بار معنایی و محتوایی در انتقال پیام بسیار مهم است.

بازوند یادآور شد: امروزه با شرایطی مواجه هستیم که ابزار رسانه ای وسیله و عاملی برای تحقق جنگ نرم است.

مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام ادامه داد: در جریان ترور شهید سلیمانی، دشمن برای خنثی کردن و به فراموش سپردن تشییع عظیم شهدای مقاومت بیکار ننشست و از بستر رسانه ای برای فراموشی این خیل عظیم مردمی استفاده کرد.

وی اذعان کرد: در فضای مجازی دو پازل جنگ نرم و اراده ها وجود دارد. بازوند به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: غیور مردان هوافضای سپاه با شهامت و جسارت هرچه تمام تر ثابت کردند که آمریکا در صورت هر اقدامی پاسخ سخت تری می گیرد.

مدیرکل صداوسیمای مرکز ایلام گفت: جمهوری اسلامی ایران در جنگ اراده ها حرف اول را می زند.

وی تصریح کرد: در جنگ اراده ها به مرحله ای رسیده ایم که ترامپ با زبان رسمی ایرانیان توئیت می زند و ما باید قدر این عزت و سربلندی و سرافرازی را بدانیم.

بازوند در پایان گفت: باید بدانیم که در فضای مجازی چگونه قلم فرسایی می کنیم و در راستای مسیر درست نشان دادن به مردم باید تلاش کنیم.

ارسال نظرات