نوجوان شرکت کننده در رویداد تخصصی تولید محتوای فضای گفت: لازم وضروری است که مسئولان ازتولیدات فاخرحمایت بیشتری نماید.
کد خبر: ۹۲۱۰۵۹۲
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، نخستین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سه عرصه پویا نمایی، برنامه های کاربردی ویژه موبایل پلتفرم اندروید و بازی های ویژه موبایل پلتفرم اندروید روز گذشته باحضور ۲۱تیم در فرهنگسرای جوان شهر ایلام آغاز بکار کرد.

این رزمایش ومانور اقتدار بسیج در فضای مجازی، توسط بسیج و جهت رقابت بین فعالین بسیج فضای مجازی به طور همزمان در سراسر کشور و در یک زمان به مدت ۴۸ ساعت برگزار می شود و فعالین بسیج فضای مجازی جهت تولید حجم قابل توجهی از محصولات فاخر و با کیفیت و نیز ارتقا و رشد فنی و خلاقانه نیروهای بسیج در فضای واقعی و همچنین شناسایی استعدادهای برتر به رقابت با یکدیگر می پردازند.

یکی از موضوعاتی که در این رویداد جلب توجه می کرد حضور نوجوانان در این رویدادبود که درقالب یک تیم سه نفره از شهر مهران در این دوره از مسابقات شرکت کرده بودند.

احسان هادی زاده هستم متولد۱۳۸۵،در قالب یک تیم سه نفره در این دوره از مسابقات شرکت کرده ام. هادی زاده اظهار کرد:از دوران کودکی علاقه زیادی به ساخت بازیهای رایانه ای داشتم بنابراین سعی می کردم به هرشکل ممکن در این عرصه ورود کنم و توانمندی های خودم را بروز دهم.

وی با اشاره به کمبود امکانات موجود،در شهر مهران بیان داشت: متاسفانه یک مرکز جامعی که بتواند دراین راستا در زمینه اموزش ما رایاری مند در شهر مهران وجود ندارد بنابراین با استفاده از نرم افزارهایی که خریداری کردم توانستم مباحث مربوط به حوزه بازی سازی را فرابگیرم.

هادی زاده ادامه داد :این دومین رویدادی هست که توانستم در ان شرکت کنم وهم اکنون با همیاری وهم فکری دوستانم در حال ساخت یک بازی اندرویدی هستم که بهره گرفته از آموزه های انقلاب وشهدا انقلاب است.

هادی زاده افزود:سطح مسابقات بسیار عالی است خوشبختانه یک هم افزایی خیلی خوبی بین مجموعه وجوددارد خداروشاکرهستم که توانستم در این رویداد شرکت کنم.

این نوجوان ۱۳ساله با اشاره به اینکه یکی از مشکلات پیشرو عدم حمایت مسئولان از،طرحها است گفت:دراین حوزه ایده های زیادی وجود دارد که هرکدام اگرعملیاتی شوند و مورد حمایت قرار بگیرند می تواند تاثیرات خوبی را داشته باشد.

ظهور استعدادهای دانش آموزی در رویداد تخصصی تولید محتوای بسیج ایلام

 

ارسال نظرات