خبرهای داغ:
به همت پایگاه نورالهدی و حوزه مقاومت بنت الرسول(س):

یادواره شهدای امنیت در گرمسار برگزار شد

یادواره شهدای امنیت به همت پایگاه نورالهدی و حوزه مقاومت بنت الرسول (س) (خواهران) در سالن آمفی تئاتر هلال احمر گرمسار برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۰۵۹۷
|
۰۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، یادواره شهدای امنیت با محوریت شهید محمد حسین حدادیان به همت پایگاه نورالهدی و حوزه مقاومت بنت الرسول(س) خواهران در سالن آمفی تئاتر هلال احمر گرمسار برگزار شد.
سردار احمد کریم پور مشاور فرمانده سپاه قدس در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی همواره در خط مقدم جبهه دفاع مقدس حضور داشت و امروز با شهادت او سردار سلیمانی های زیادی در جای جای ایران برخاستند.
وی با بیان اینکه مردم ولایت مدار گرمسار برای نابودی دشمنان کافی است، افزود: دشمنان جرعت حمله به ایران را نخواهند داشت چرا که جمعیت این شهرستان برای نابودی آنان کافی استوای به روزی که یک ایران در مقابل دشمنان برخیزند.
مشاور فرمانده سپاه قدس با تاکید بر لزوم دشمن شناسی در برهه کنونی گفت: دشمن شناسی رکن اول و اساسی در زمان جنگ است چه جنگ اقتصادی چه جنگ فرهنگی و چه جنگ نظامی باید در ابتدا نسبت به دشمن شناسی اقدام کنیم.
وی اضافه کرد:در دنیا هر کس بخواهد علیه جمهوری اسلامی ایران اقدامی کند مقابل آن ایستادگی خواهیم کرد و دشمنان بدانند از تهدید ملت ایران به پوچ دست می یابند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها