نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

دولتمردان به اروپایی‌ها اعتماد نکنند

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره بر اینکه نباید دولتمردان به اروپایی‌ها اعتماد کنند گفت: استکبار جهانی و هم پیمانان آن‌ها غیرقابل اعتماد هستند
کد خبر: ۹۲۱۰۶۱۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، آیت الله سیدمحمد شاهچراغی در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه که در مسجد امام خمینی (ره) شهر سمنان برگزار شد اظهار داشت: استکبار جهانی که در رأس آن آمریکا است؛ قابل اعتماد نیست.
وی بر دوری از هم‌پیمانان آمریکایی‌ها تأکید کرد و اروپایی‌ها را نوکر آمریکا این استکبارگر جنایتکار عنوان کرد و افزود: دولتمردان و مسئولان نظام بایستی برقراری ارتباط با کشور‌های اروپایی خودداری و به عبارتی قطع امید کنند.
نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه نباید دولتمردان دلخوش به اعتماد به اروپایی‌ها باشند گفت: استکبار جهانی و هم پیمانان آن‌ها غیرقابل اعتماد هستند
آیت‌الله شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه امسال اشاره کرد و ضمن بیان اهمیت حضور گسترده و حماسی مردم در این انتخابات اظهار داشت: مردم باید نقش خود را در تعیین سرنوشت کشور به خوبی ایفا کنند.
وی در مورد رد صلاحیت برخی از کاندیدا‌های انتخابات پیش رو از سوی شورای نگهبان گفت: نظر شورای نگهبان قابل احترام است و آحاد مردم و طیف‌ها و گروه‌های مختلف باید به نظر شورای نگهبان به عنوان یک رکن ارزشی در نظام احترام بگذارند.
نماینده، ولی فقیه در استان سمنان در ادامه به در پیش بودن ایام‌الله دهه فجر نیز اشاره و بر برگزاری برنامه‌های کیفی و اثرگذار با محوریت انقلابی‌گری از سوی برگزار کنندگان و مجریان برنامه‌های این دهه تأکید کرد.
آیت الله شاهچراغی تأکید کرد: حضور مردم در آیین‌ها و برنامه‌های ویژه دهه فجر به مثابه تجدید بیعت با با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام است.
وی گفت: در ایام‌الله دهه فجر باید دستاورد‌های انقلاب و نظام به مردم به‌ویژه جوانان و‌نوجوانان این مرز بوم بیان شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار