نشست بصیرتی پایگاه ولایت، حوزه عصمتیه برگزار شد

میرزایی در جمع بسبجیان پایگاه ولایت: انتخابات نزدیک است امضا و اثر انگشتی که ما می‌کنیم در روز قیامت باید جواب بدهیم پس مواظب باشید فرد اصلح و درستکار را انتخاب کنید.
کد خبر: ۹۲۱۰۶۲۹
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد: نشست بصیرتی پایگاه ولایت، حوزه عصمتیه برگزار شد .
در این نشست میرزایی در جمع بسبجیان پایگاه گفت: اگر کسی در امری راضی باشد یعنی در آن امر شرکت کرده است امام رضا (ع) فرمودند:اگر کسی در شرق دنیا کاری انجام دهد و کسی در غرب دنیا با آن کار موافق باشد، شریک در آن کار است
از امام علی (ع) پرسیدند ناقه ثمود را یک نفر کشت، اما خداوند همه قوم را نابود کرد، امام علی (ع) پاسخ دادند:ناقه را یک نفر نابود کرد، ولی چون همه قوم راضی به این کار بودند خداوند همه آن‌ها را نابود کرد .
وی گفت:پیامبر اکرم (ص) فرمودند:اگر کسی در امری حاضر باشد، ولی از آن متنفر باشد مانند این است که اصلا در آن کار شرکت نکرده است، و برعکس، یعنی کسانی که در تشییع سردار سلیمانی شرکت کردندکسانی هستند که در جهاد حاج قاسم سلیمانی شریک هستند، چون آن‌ها دلشان با حاج قاسم است و کسانی که قدرت بیشتری داشتند در شهادت حاج قاسم شرکت داشتند و آن‌هایی که قدرت کمتری داشتند عکس حاج قاسم را پاره کردند آن‌ها همگی در یک جناح هستند.
وی با اشاره به ابعاد شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: بعد از شهادت یک خبر ناگوار دیگر داشتیم و آن هم سقوط هواپیما، سپاه وقتی فهمید موشک خودش به هواپیما خورده، صادقانه عمل کرد، معذرت خواهی کرد و سدار حاجی زاده گفت:گردن ما از مو باریک تراست، و قصورات خود را پذیرفتند، ولی اصل این است که به امنیت ملی گفته شده بود که پرواز‌های آن روز را کنسل کنند، ولی رئیس جمهور با آن موافقت نکرده بود، الان طئری شده که حق و باطل باهم تلفیق شده اند مردم کشور ما ۴۰ سال است در امنیت زندگی می‌کنند، ولی قدر آن را نمی‌دانند.
میرزائی افزود: امام علی (ع) فرمودند: اگر کسی به هنگام یاری رهبرش بخوابد، با لگد دشمن بیدار می‌شود در جامعه ما هم اگر مردم گول بخورند و سید علی را خوب نشناسند زمانی از خواب بیدار می‌شوند که داعش مرد‌ها را سربریده و زن‌ها و دختران را به اسارت برده و آن موقع دیگر دیر است.
وی افزود انتخابات نزدیک است امضا و اثر انگشتی که ما می‌کنیم در روز قیامت باید جواب بدهیم پس مواظب باشید فرد اصلح و درستکار را انتخاب کنید.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات
آخرین اخبار