فرمانده سپاه پارس‌آباد گفت: در حالی شهرستان پارس‌آباد مغان عزادار ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) است که برخی از افراد و تالارهای سطح این شهرستان با برگزاری مراسمات عروسی در ایام فاطمیه حرمت این ایام را نگه نمی‌دارند.
کد خبر: ۹۲۱۰۶۴۷
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۴

انتقاد فرمانده سپاه پارس‌آباد از برگزاری مراسمات عروسی در ایام فاطمیه

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ پاسدار حسن نوری در کارگاه توانمندسازی ارکان مساجد سطح شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: در حالی شهرستان پارس‌آباد مغان عزادار ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) است که برخی از افراد و تالارهای سطح این شهرستان با برگزاری مراسمات عروسی در ایام فاطمیه حرمت این ایام را نگه نمی‌دارند.

وی افزود: در ایامی که اهل بیت(ع) اندوهگین و داغدار شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) هستند برخی از افراد در پارس‌آباد با برپایی مجالس عروسی صدای ساز و آهنگ شادی را بالا می‌برند.

نوری با تاکید بر نقش متولیان فرهنگی برای عدمـتکرار این گونه مسائل در شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: متولیان فرهنگی شهرستان پارس آباد باید با فرهنگ سازی نقش جدی در خصوص عدم تکرار اینگونه بی حرمتی ها ایفا کنند.

فرمانده سپاه شهرستان پارس‌آباد با بیان اینکه این‌گونه افراد هیچ‌گونه احترامی به اهل بیت(ع) قائل نیستند ادامه داد: این‌گونه افراد که اقدام به برگزاری مجالس عروسی در این ایام می‌کنند هیچ‌گونه احترامی به اهل بیت(ع) قائل نیستند به طوری‌که اگر ما هر کدام از عزیزانمان را از دست دهیم چهل روز را برای عزاداری برای ایشان اختصاص می‌دهیم اما برای حضرت زهرا(س) اهمیتی نمی‌دهیم.

وی بیان کرد: حال اینکه در ایام فاطمیه با وجود سوگواری و برپایی نمایشگاه یاس کبود در پارس آباد چند صدمتری آنطرف تر در تالار مجالس شادی و عروسی برپاست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار