خبرهای داغ:
رد میزبانی تیم های ایران توسط AfC با لابی اعراب و اسراییل حکایت علی بابا و چهل دزد بغداد را زنده کرد، ایران نا امن است چون امنیت ایران خار در چشم غرب و اسراییل است.
کد خبر: ۹۲۱۰۶۵۶
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۵

رد میزبانی تیم های ایران توسط AfC با لابی اعراب و اسراییل حکایت علی بابا و چهل دزد بغداد را زنده کرد، ایران نا امن است چون امنیت ایران خار در چشم غرب و اسراییل است.

دنیا برای سردار ایرانی ایستاد، اما فیفا و ای اف سی که فریاد می زدند ورزش سیاسی نیست چرا هر آن چه سیاست غلط است در خصوص ایران اعمال می کنند؟


صحنه را خالی دیدند، مزدور و غلام حلقه بگوش در داخل و خارج مملکت زیاد دارند، وقتی برای رفتن زنان به ورزشگاه هم نوا با وزیر خارجه آمریکا، بی بی سی از صدر تا ذیل مجلس و دولت بسیج می شوند و کرسی های سخنرانی در دانشگاه راه می اندازند که رفتن زنان به ورزشگاه نماد غلبه بر مقاومت نظام به دنیا معرفی کنند نتیجه اش می شود گرفتن میزبانی از تیم های ایرانی ، جایی در همین حوالی بحرین، عربستان در گیرجنگ تمام عیار هستند، امارات در تیرراس موشک های انصارالله می لرزد اما afcامنیت آن را تضمین کرده است، چون دیکتاتور ها به نظام خودشان خیانت نمی کنند، شوق و اشتیاق حضرات برای اجرای خواسته های مجامع بین المللی و در خواست های آنان عده ای را به طمع انداخته است که می شود همه چیز را به این سکانداران سیاست ایران تحمیل کرد.

یک صدا با وطن فروشی به نام سعید مولایی در تعلیق جودو پیش رفتند، برای اینکه با اسراییل مسابقه دهد، مولایی رفت فریاد وا مصیبتا سر دادند که یک طلای المپیک را از دست دادیم، با مغولستان بست همان کشوری که ۱۲۰ سال بر خاکستر ایران حکومت کردند، در اولین مسابقه انتخابی المپیک در برابر حریف ایتالیایی ضربه فنی و حذف شد. حالا ساز کیمیا را کوک کردند.


همان خانم ورزشکار که با مدالهایش شاد شدیم و از رفتنش ناراحت. کسانیکه دانشمندان هسته ای را بیکار و بجای آنها روزنامه چی و سانسورچی و بتونکار استخدام کردند جیغ وامصیبتا نخبه ها رفتند، بیچاره شدیم، سرمیدهند اگر ذره ای شعور داشتند متوجه می شدند شما که خود تحقیری را در کشور نهادینه کردید چه انتظاری دارید دیگران شما را تحقیر نکنند؟ احمدی نژاد با دنیا ستیزه میکرد اینقدر تحقیر و توهین توسط دیگران نداشتیم، شما که دم از تعامل با دنیا زدید و تمام خطوط قرمز را برای شادی غرب در نوردیدید چرا بدتر شد؟

تعامل سازنده شد تعامل بازنده، قرار است هر بلایی سرمان آوردند فقط لبخند بزنیم تا بگویند عجب پسر خوبی! هر بلایی سرشان بیاورید مانند مسیح لوتر و کالون ظالم پروری می کنند.
هرچه هست برای ایرانیان درد ناک است، تیم های ایرانی زیر بار این اتفاق نروند، حالا که قبول کردید با پیروزی برگردید تا شادی مر دم در خیابان طنین انداز گردد، عربسان را در هفته های آینده ایمن سازی خواهیم کرد تا AFCبه نتیجه قطعی برسد.

 

1010/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها