خبرهای داغ:
مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قزوین
رجبی گفت: افراد موثر تربیتی در روستاها باید در حل معظلات تربیتی روستای خودشان تلاش کنند و با کمک قرارگاه به احصاء و رفع آن بپردازند.
کد خبر: ۹۲۱۰۶۶۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، جواد رجبی مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزویندر نشست با شورای تعلیم و تربیت روستای آکوجان الموت غربی عنوان کرد: بسیاری از مشکلات تربیتی در مدارس روستایی که ظاهر ساده و پیش افتاده ای دارند، اگر برای رفع آنها اقدامی نشود در آینده تبدیل به یک معظل و آسیب اجتماعی در آن روستا و منطقه می شود.

وی ادامه داد: افراد موثر تربیتی در روستاها باید در حل معظلات تربیتی روستای خودشان تلاش کنند و با کمک قرارگاه به احصاء و رفع آن بپردازند.

رجبی اذعان کرد: تشکیل شورای تعلیم و تربیت در روستاها مشکلات عمده تربیتی و آموزشی را با کمک کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی و افراد موثر تربیتی در روستا حل میکند.

در این شورا مسائل و مشکلات توسط امام روستا ، معلم و مدیر روستا و همچنین اولیای دانش آموزان بیان و با حضور اعضاء در خصوص رفع معظلات و مشکلات بوجود آمده تصمیم گیری و اقدام می شود.

مدیر کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه صاحب الامر(عج) خاطر نشان کرد:  شورای تعلیم و تربیت در هر روستا با ترکیب امام روستا، مدیر و معلمان مدرسه،شورا، دهیار و افرادی که دغدغه تربیتی در روستا دارند، تشکیل می شود و ماهانه جلسات منظمی را با حضور اعضاء برای حل مشکلات احصاء شده تربیتی و آموزشی برگزار و برای رفع آن، تصمیم گیری میکنند.

وی در ادامه بیان کرد: تاکنون شورای تعلیم و تربیت روستایی در روستاهای آکوجان الموت غربی ، ماهین ، اردک و حصار طارم سفلی تشکیل شده است و در آینده در روستاهای الموت شرقی نیز تشکیل می گردد.

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها