باحضور نماینده ولی فقیه در شهرستان و امام جمعه شهرکنگان ششمین مجمع طلاب و روحانیون شهرستان در سالن جلسات سپاه محمدرسول الله(ص)این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۰۶۶۷
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷
ششمین نشست مجمع طلاب و روحانیون شهرستان کنگان برگزارشدبه گزارش سرویس روحانیون ، خبرگزاری بسیج از کنگان، امام جمعه شهر کنگان با بیان اینکه امروز روحانیت در کنار سپاه وبسیج تمام همت خود را بکار گرفته تا گام دوم انقلاب را عملی کند گفت: اگر بخواهیم به معنای واقعی روحانیت اقلابی باشیم باید آماده هزینه کردن برای انقلاب باشیم همانگونه که پیامبر و ائمه برای اسلام هزینه کردند.
ششمین نشست مجمع طلاب و روحانیون شهرستان کنگان برگزارشد
حجت السلام محمودی افزودند: امروز هم روحانیون وهم سپاه به دوهشدار امیرالمونین در موردشبه و شهرت توجه کرد، زیرا شبه اندیشه سوز است وشهرت جامعه سوز لست.
وی در پایان اشاره به اینکه نشست منشا خیر و برکت برای شهرستان شود گفت: امروز شاهد تحرکاتی در شهرستان هستیم که مغایر با شهونات اسلامی است.
در ادامه حجت السلام عاشوری امام جمعه شهر سیراف ضمن وتشکر وقدردانی از حضور مردم در استقبال و تشیع پیکر سردار دل‌ها گفت:: امروز ماهم وظیفه داریم روشنگری کنیم و اجازه ندهیم که خون شهدا پایمال کنند و مسائل دیگر را در جامعه جایگزین آن کنند.
وی در ادامه افزودند: وظیفه الان ما انتخابات است که وظیفه داریم مردم را به حضور حداکثری ترغیب بکنیم و همچنین انتخاب اصلح تا این دغدغه مقام معظم رهبری را برطرف نمائیم.
مسئول انجمن دانش آموزی استان بوشهر در ابتدا با بیان خصوصیات و خاطراتی از سردار دل‌ها گفت:: حاج قاسم سلیمانی از اسطوره‌های انقلاب اسلامی است باید فردوسی‌ها از آن داستان سرایی بکنند.
دکتر افروغ در ادامه گفت:: امروزه منافقین و سلطنت طلب‌ها در کنار هم نشسته اند و عملیات براندازی نظام را انجام می‌دهند و رسالت آنی در این عرصه جدید کشته گیری است.
وی افزودند: برای مبارزه دشمن در صحنه جدید باید دشمن شناس باشیم وجنگ الان جنگ شناختی است و جنگ نظامی صرف نیست بلکه قسمتی از آن را می‌توان نظامی دانست.
انتهای پیام/
ارسال نظرات