مسئول قرارگاه فرهنگی عمار با بیان اینکه زمانی که ایران پایگاه نظامی عین الاسد را موشک‌باران کرد و آمریکا هیچ عکس‌العملی نشان نداد به معنای این است که آمریکا از نظر نظامی شکست را قبول کرده، تأکید کرد: در آینده کشف خواهد شد که چه میزان آمریکا در سقوط هواپیمایی مسافربری اوکراین دست داشته است.
کد خبر: ۹۲۱۰۶۸۵
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام مهدی طائب،  شامگاه گذشته در همایش فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس شهرستان خلیل‌آباد که در حسینیه ابوالفضلی برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی در حال برداشتن گام دوم انقلاب با هدف است و بنابراین ما یک همراهی بالایی نیاز داریم و شبهه‌ها می‌توانند در همراه سازی اشکال ایجاد کند.

وی با بیان اینکه سختی، دشواری و احساس به نتیجه نرسیدن باعث می‌شود که انسان مبارزه را رها کند، خاطرنشان کرد: شبهه ایجاد می‌کنند که مشکل اقتصادی ما حل نمی‌شود و برو با کدخدا صحبت کن و اگر آب خوردن ما بخواهد حل شود باید با کدخدا ببندیم، ولی باید بدانیم که خداوند متعال پاداش‌های زیادی در مقابل این سختی‌ها داده است.

مسئول قرارگاه عمار کشور با تأکید بر اینکه آمریکا با ابزار رسانه‌ای خود باعث پنهان‌کاری مشکلات خود می‌شود، ولی مشکلات کشور‌های دیگر را چند برابر نشان می‌دهد، تصریح کرد: ترامپ یک هدیه‌ای از سمت خدا به ملت ایران است و هر کاری انجام می‌دهد به نفع ما تمام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهید برای امتداد خط انقلاب لازم است و سپهبد شهید سلیمانی در زمانی به شهادت می‌رسد که انقلاب در یک نقطه تحول و پیچ تاریخ قرار داشت، اذعان کرد: رسانه‌های دشمن و برخی از غرب‌گرایان داخلی همیشه می‌گفتند که اقتصاد ایران محوشده و تنها راه آن دیدن کدخدا است درصورتی‌که از بین رفتن اقتصاد آمریکا را نمی‌دیدند.

طائب با بیان اینکه اوایل پیروزی انقلاب به ۶ میلیون بشکه نفت وابسته بودیم و ۸۰ درصد گندم مصرفی ما از آمریکا خریداری می‌شد درحالی‌که ۳۶ میلیون جمعیت داشتیم، عنوان کرد: امروزه بعد از ۴۱ سال مبارزه و تحریم در گندم خودکفا شده‌ایم درحالی‌که ۸۰ میلیون جمعیت داریم.

وی با تأکید بر اینکه زیربنای کشور به‌اندازه کافی قوی شده، ولی مشکل این است که مدیریت ما نمی‌تواند این زیربنا را در سطح جامعه ظهور و بروز دهد و ضعف مدیریتی داریم، تشریح کرد: مردم باید به دنبال سر کار آوردن یک مجلس انقلابی و جوان باشند تا بتوانند این ضعف مدیریتی را اصلاح کنند.

مسئول قرارگاه فرهنگی عمار کشور با اشاره به اینکه ما باید به حدی از قدرت برسیم که بتوانیم امام زمان (عج) را از پس پرده غیبت بیرون بیاوریم، بیان کرد: اگر می‌خواهیم آمریکا را از منطقه را بیرون کنیم و زمینه‌ساز ظهور شویم باید قدرتمند شویم.

وی با بیان اینکه زمانی که ایران پایگاه نظامی عین الاسد را موشک‌باران کرد و آمریکا هیچ عکس‌العملی نشان نداد به معنای این است که آمریکا از نظر نظامی شکست را قبول کرده است، تأکید کرد: در آینده کشف خواهد شد که چقدر آمریکا در سقوط هواپیمایی مسافربری اوکراین دست داشته است.

حجت‌الاسلام طائب در پایان خاطرنشان کرد: مقاومت و بصیرت لازمه ظهور امام زمان (عج) است که ملت ایران نیز این مقاومت و بصیرت را در دستور کار قرار داده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها