معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان خبر داد:

اسکان ۸۰ مسافر در راه مانده توسط هلال احمر زنجان

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: روز گذشته همزمان با بارش برف و کولاک نیروهای امداد و نجات هلال احمر ۸۰ مسافر در راه مانده را در جاده ترانزیت زنجان -ابهر اسکان شدند.
کد خبر: ۹۲۱۰۷۳۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، غفور آقاجانلو گفت: روز گذشته نیروهای امداد و نجات ۸۰ مسافر در راه مانده ناشی از برف و کولاک را در کیلومتر ۳۰ جاده ترانزیت زنجان – ابهر اسکان دادند.

 

وی تاکید کرد: با اسکان این تعداد مسافر در مسجد امام حسین (ع) روستای خیر آباد، پتو و کنسرو بین مسافران توزیع شد.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: جمعیت هلال احمر استان در جاده‌های پرتردد و پر خطر این استان اقدام به استقرار پست‌های موقت و ثابت در قالب طرح ملی امداد ونجات زمستانه کرده است.

 

آقاجانلو خاطرنشان کرد: در این طرح، بکارگیری آمبولانس، خودروی پشتیبان و نیروهای عملیاتی در جاده‌های پر تردد و مبادی ورودی شهرها به منظور اجرای سریع عملیات‌های نجات و امداد رسانی در حوادث جاده‌ای و سایر حوادث احتمالی در محدوده عملیاتی پایگاه‌ها کرده‌ایم.

 

وی اضافه کرد: برای ارائه خدمات مطلوب علاوه بر این پایگاه‌ها هشت پایگاه پشتیبان نیز در شهرستان‌های استان زنجان فعال است.

 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همه پایگاه‌های ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان زنجان به اقلام زیستی و غذایی برای در راه ماندگان و اسکان موقت تجهیز شده است.

 

آقاجانلو تاکید کرد: هموطنان در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث با شماره ۱۱۲ برای دریافت خدمات امداد و نجات در هر ساعت از شبانه روز می‌توانند تماس برقرار کنند.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار