شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران در حمایت از راهپیمایی گسترده مردم عراق با شعار اخراج آمریکا از خاک عراق بیانیه صادر کرد.
کد خبر: ۹۲۱۰۷۶۴
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴

 به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج ازمازندران،شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران در حمایت از راهپیمایی گسترده مردم عراق با شعار اخراج آمریکا از خاک عراق بیانیه صادر کرد.متن بیانیه به شرح ذیل است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

وَ نُریدُ أَنْ نَمُنَ‏ عَلَى‏ الَّذینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثین"

بیش از ۱۵ سال است که از حمله‌ی دولت تروریست آمریکا، به خاک عراق با هدف آزادی عراق! می‌گذرد. سال‌هایی که وقتی صفحات تاریخش ورق زده ‌می‌شود، جز خون‌ریزی و قتل و غارت اموال و سرمایه‌های مردم مظلوم این کشور و البته تثبیت منافع رژیم آمریکا در منطقه آسیای غربی چیزی به چشم نمی‌خورد. منافعی که شامل غارت منابع طبیعی، سوخت‌های فسیلی، دخالت در امور سیاسی عراق و کشورهای همسایه،تولید و تقویت داعش و سایر گروه‌های تروریستی و ترور فرماندهان مبارزه با تروریست‌های دست‌پرورده آمریکا می‌شود.

حال که به برکت خون شهدای جبهه‌مقاومت اسلامی چون شهید ابومهندس و سپهبد سلیمانی و هزاران جوان عراقی و ایرانی و کشورهای جبهه مقاومت، بیداری عظیمی در بین مردم بصیر کشور عراق ایجاد گشته، ملت عراق به نفع منافع خود و علیه منافع رژیم آمریکا به پاخواسته است.

تظاهرات میلیونی امروز مردم عراق نشان داد، حالا دیگر "کلّا کلّا آمریکا" و "کلّا کلّا اسرائیل" و شعار "خروج آمریکا از عراق" نوید دهنده انقلاب دوم مردم عراق بوده و به بانگ خروشان هر زن و مرد و پیر و جوان عراقی تبدیل گردیده است.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران ضمن محکومیت حضور غیرقانونی آمریکا درخاک عراق، حمایت همه جانبه خود را از مردم عراق در جهت خواسته‌ی به‌حق و قانونی آنان یعنی خروج آمریکا از خاک عراق اعلام می‌نماید و از خداوند متعال پیروزی عاجل مردم عراق را در به ثمر نشاندن انقلاب اسلامی درون خاک این کشور خواهان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها