خبرهای داغ:
رزمایش گردان های الی بیت المقدس با هدف افزایش سطح آمادگی رزمی گردان ها و افزایش روحیه انقلابی و بصیرت بسیجیان طی روزهای پنجشنبه و جمعه 3 و4 بهمن درمنطقه عمومی رزمایش برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۱۰۷۷۴
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸

 سرهنگ پاسدار سید اسلام موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه باغملک از آغاز مرحله دوم رزمایش الی بیت المقدس باحضور گردانهای بخش صیدون و قلعه تل در روزهای پنج شنبه و جمعه خبرداد.
به گزارش خبرگزاری بسیج از باغملک؛ سرهنگ موسوی گفت: در این رزمایش دو روزه بسیجیان شرکت کننده بر اساس نوع تهدیدات داخلی، منطقه ای وفرامنطقه ای روش های مقابله با این گونه تهدیدات را تمرین خواهند کرد.
فرمانده سپاه ناحیه باغملک امنیت را بالاترین هدیه بسیج به مردم دانست و تصریح کرد: بسیج به عنوان نهاد مردمی و الهی که متکی به دستگاه خاصی نیست کشور را به سمت اهداف انقلاب اسلامی هدایت می کند

سرهنگ موسوی با بیان اینکه شعار این رزمایش «۴۰ سال خدمت و ایستادگی» در نظر گرفته شده است، گفت: یکی از مهم ترین اهداف برگزاری رزمایش بسیجیان به نمایش گذاشتن قدرت و توان دفاعی، آمادگی توان رزم و تاکتیکی بسیجیان به در مقابل دشمنان است.

همچنین سرگرد موسی پرستار مسئول عملیات ناحیه باغملک خاطرنشان کرد: در این رزمایش عملیات حفظ و انسجام، کمین و ضد کمین، امداد و نجات و مردم یاری، پیاده روی تاکتیکی آمادگی در هنگام سیل و زلزله و کمک به مردم و آنچه بسیجیان در طول سال جاری تمرین کرده و آموزش دیده اند به نمایش گذاشته شد.
وی گفت: گردان های بسیج دو وظیفه کلی دارند؛ یکی پشتیبانی از گردان های امام حسین (ع) و دیگری ایجاد امنیت در کنار سایر نیروهای امنیتی و انتظامی است.
سرگرد پرستار عنوان کرد : استقرار، امورات تاکتیکی ، ستون کشی، برنامه های شبانه ، تک به ارتفاع ، انفجارات، کمین و ضد کمین،دفاع از کوی و برزن از برنامه های رزمایش است

وی تصریح کرد: انجام فعالیت های گروهی و اجتماعی، ماموریت های پیاده رویی ، زندگی در شرایط سخت، برگزاری زیارت عاشورا و نماز جماعت از دیگر برنامه های رزمایش است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها