فرمانده سپاه ناحیه ابهر:

اجازه ندهیم دشمن بذر نفاق را در مساجد بکارد

فرمانده سپاه ناحیه ابهر گفت: نباید اجازه داد دشمن بذر نفاق و اختلاف را در مساجد بکارد.
کد خبر: ۹۲۱۰۷۹۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛سرهنگ محسن احمدی‌تبار در مراسم گرامی‌داشت یاد و خاطره سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش که به میزبانی روستای حصار قاجار ابهر برگزار شد با بیان این‌که مشکلات در هر کشوری وجود دارد، اظهار کرد: با اتکا به جوانان می‌توان مشکلات کشور را حل کرد.

وی با تاکید بر این‌که مردم ایران مردمی غیرت‌مند هستند که طاقت سلطه بیگانگان را ندارند، تصریح کرد: ملت ایران اجازه تعدی به خاک کشورشان را به هیچ ابرقدرتی نمی‌دهند.

احمدی‌تبار با اشاره به جنایت‌های داعش در سوریه و عراق، ادامه داد: ایثار و از خودگذشتگی مدافعین حرم سبب شد تا ما شاهد جنایت‌های این گروه تکفیری علیه مردم کشورمان در خاک وطن‌مان نباشیم.

این مسئول با اشاره به شهادت سردار سلیمانی و همرزمان شهیدش، یادآور شد: هر شهیدی که به خاطر مردم و مملکت بر زمین می‌افتد هزاران سردار در دل خود پرورش داده است که نمونه بارز آن شاهد شاگردان شهید طهرانی‌مقدم است.

وی با اشاره به این‌که دشمن از مساجد و منابر ما وحشت دارد، ادامه داد: نباید اجازه داد دشمن بذر بی‌تفاوتی و نفاق را در مسجد ما بکارد، زیرا از دل همین مساجد است که جوانان عاشق وطن به بار آمده است.

این مسئول با تاکید بر این‌که دشمن در تلاش برای زدودن فرهنگ ایثار و شهادت از جامعه است، اظهار کرد: با پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب و تبعیت از ولایت‌فقیه فتنه‌های دشمنان علیه کشورمان همواره خنثی شده و از این پس نیز خنثی خواهد شد.

احمدی‌تبار یادآور شد: خون سردار سلیمانی و همراهانش باعث اتحاد و هم بستگی بیشتر بین کشورهای کشورهای جبهه‌های مقاومت شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار