تشییع و تدفین 4 «شهید گمنام» همزمان با ایام فاطمیه در یزد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان یزد از تشییع و تدفین ۴ شهید گمنام در ایام شهادت حضرت زهرا (س) در یزد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۰۷۹۳
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۲
به گزارش سرویس بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج، علی خیراندیش اظهار داشت: در ایام فاطمیه و شهادت مادر سادات حضرت زهرا (س) مردم حسینیه ایران میزبان چهار شهید گلگون‌کفن و گمنام هست.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان یزد گفت: شهدایی که امسال قرار است فضای استان را معطر به عطر شهادت و معنویت کنند و با حضورشان خیروبرکت را در یزد جاری کند در دانشگاه فرهنگیان یزد، ستاد فرماندهی ناجا، حوزه علمیه کاظمیه و مصلای شهر میبد تشییع و تدفین خواند شد.

خیراندیش با اشاره به برنامه حضور شهدا در یزد گفت: شهدا صبح دوشنبه وارد استان می‌شوند و برنامه استقبال از فرودگاه شهید صدوقی (ره) برگزار خواهد شد و همچنین برنامه وداع با شهدا در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد، سه‌شنبه‌شب بعد از نماز مغرب و عشاء به‌طور استانی و متمرکز برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: مراسم تشییع‌جنازه شهدا در میدان امام حسین (ع) انجام خواهد شد که پیشاپیش از مردم ولایتمدار و انقلابی و شهیدپرور یزد دعوت می‌کنیم که در برنامه تدفین شهید گمنام که در دانشگاه فرهنگیان انجام خواهد شد حضور پیدا کنند.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار