خبرهای داغ:
مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی:

اعزام 1000 مبلغ به نقاط مختلف استان در دهه فجر

مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی گفت: در دهه فجر امسال هزار مبلغ با هدف تبیین گفتمان انقلاب اسلامی به شهرها، روستاها، مناطق مرزی و عشایری استان اعزام می شوند که از این تعداد 550 مبلغ از خارج استان و بقیه از خود استان هستند.
کد خبر: ۹۲۱۰۸۴۰
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸

به گزارش سرویس بسیج طلاب خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی حجت الاسلام هابیل خسروی دبیرکارگروه حوزه و روحانیت دهه فجر و مدیر حوزه علمیه خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: ورود به چله دوم انقلاب اسلامی و اولین سال صدور بیانیه گام دوم انقلاب ویژگی هایی است که  دهه فجر امسال را از سنوات قبل متمایز می کند و می طلبد برای گرامیداشت این ایام برنامه های متنوعی برگزار شود.

حجت الاسلام هابیل خسروی با اشاره به اینکه برنامه های طلاب و روحانیون در سه دسته برگزار می شود، افزود: در حوزه قرآن،  برگزاری محافل انس با قرآن ، کارگاه آموزشی سبک زندگی قرآنی و برگزاری مسابقه حفظ و تفسیر سوره فجر با همکاری بسیج طلاب از جمله این برنامه ها است.

 وی ادامه داد: برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی طلاب و روحانیون، غبارروبی مزار شهدا، سرکش و ترکیم خانواده روحانیون فجر آفرین، حضور در مراسم اربعین شهید حاج قاسم سلیمانی دیدار با خانواده شهدای روحانی و دیدار طلاب با ائمه جمعه استان، برگزاری مسابقه کتابخوانی، جلسات بصیرتی در مدارس،نشستهای علمی ، برگزاری کرسی های آزاد اندیشی با موضوع دستاورددهای انقلاب برنامه های دنبال شده کارگروه طلاب درگرامیداشت دهه فجر است.

دبیر کارگروه حوزه و روحانیت دهه فجر استان با اشاره به اعزام مبلغ  با هدف تبیین گفتمان انقلاب اسلامی به نقاط مختلف استان، گفت: حدود هزار مبلغ به شهرها، روستاها و مناطق مرز و  عشایری اعزام می شوند که برای 150 هزار مخاطب برنامه برگزار می کند  که از این تعداد 550 مبلغ از خارج استان و بقیه از خود استان اعزام می شوند.

 حجت الاسلام خسروی ادامه داد: برگزاری جلسات بصیرتی و تبینی در مدارس توسط مشاورین مذهبی و سخنرانی تبیینی در مساجد، اعزام مبلغ برای مدارس دولتی که دانش آموز اهل سنت دارند و اعزام سخنران پیش از خطبه ها نماز جمعه های اهل سنت از جمله برنامه های اعزام مبلغین در ایام دهه فجر است.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار