ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با «بسیج»؛
ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز از برگزاری ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی جهت ساکنین شهرستان نظرآباد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۰۸۴۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۲

به گزارش سرویس بسیج جامعه پزشکی خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر علی جمال محمدی رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهار داشت: با حضور پزشکان، دندانپزشکان و کارشناسان بهداشت و درمان، خدمات پزشکی و دندانپزشکی و آموزش های لازم درخصوص بیماری های دهان و دندان، فشارخون و دیابت و ویزیت و معالجه رایگان پزشکی و دندانپزشکی توسط پزشکان و دندانپزشکان حاضر در برنامه به ساکنین شهرستان نظرآباد ارائه شد.

برگزاری ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی جهت ساکنین شهرستان نظرآباد

وی افزود: با همکاری معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز و کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نظرآباد توانستیم نزدیک به ۱۰۵ نفر از ساکنین این شهرستان را به صورت رایگان ویزیت و معالجه نمائیم.

دکتر علی جمال محمدی گفت : در این برنامه پزشکان و دندانپزشکان به انجام ویزیت رایگان پزشکی و دندانپزشکی مراجعه کنندگان پرداختند و مشاوره های لازم درخصوص بیماری دهان و دندان، فشارخون و دیابت توسط کارشناسان به این عزیزان داده شد.

وی ادامه داد : در این برنامه آموزش های لازم درخصوص بیماری های دهان و دندان، فشارخون و دیابت به مراجعه کنندگان داده شد.

ریاست سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز تصریح کرد: خوشبختانه عموم مراجعه کنندگان از برگزاری این برنامه رضایت کامل داشتند و خواستار برگزاری این گونه برنامه ها در هفته های آینده شدند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: از معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی البرز، کانون بسیج جامعه پزشکی شبکه بهداشت و درمان شهرستان نظرآباد و تمام کسانی که به نوعی با کمک و تلاش خود، سازمان بسیج جامعه پزشکی استان البرز را در برگزاری هرچه بهتر این برنامه یاری کردند تشکر می نمایم.

ارسال نظرات