خبرهای داغ:
دبیر کارگروه مردمی ستاد دهه فجر خراسان جنوبی:
دبیر کارگروه مردمی ستاد دهه فجر خراسان جنوبی گفت: در دهه فجر امسال دو یادواره محوری شهدای محلات در مرکز خراسان جنوبی با حضور سخنرانان و مداحان کشوری برگزار می شود.
کد خبر: ۹۲۱۰۸۵۷
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی حجت الاسلام نوری دبیرکارگروه مردمی دهه فجر خراسان جنوبی صبح امروز در نشست خبری اظهار داشت: کارگروه مردمی به دنبال ایجاد بستر است که از مدت یک سال است که در استان شکل گرفته است.

 وی  با بیان اینکه بهترین مدل حضور، مردمی است گفت: مهم ترین جایگاه این حضور مسجد است چرا که مسجد نهادی است که صد در صد مرددمی است همه صنوف، سلیقه ها و اقشار د آن دیده می شوند لذا حقیقت  مسجد محل اجتماع مردمی است که روزانه اتفاق می افتد.

 حجت الاسلام نوری با اشاره به دعوت از مهمانانی از یمن، سوریه، بحرین داشتیم در دهه فجر سال گذشته، ادامه داد: عمده فعالیت کار گروه مردمی که اساس و بدنه آن  حضور مردم  و مقاومت است که امسال پیگیر شدیم در دهه فجراز فرماندهان حشد الشعبی نیروهای مردمی عراق دعوت کنیم .

 دبیرکار گروه مردمی دهه فجر استان عنوان کرد:  90 درصد مساجد  برای برگزاری برنامه های متنوع به منظور بزرگداشت دهه فجر اعلام آمادگی کردند.

 وی با بیان اینکه دهه فجر تداوم آرمان های انقلاب است، عنوان کرد: مردم تشکیل دهنده انقلاب اند چرا که مردم در تمامی هجمه ها و جنگ ها به خصوص اخیرا در جنگ اقتصادی با ایستادگی و مقاومت خود پیروزی ها را رقم زدند.

  دبیر کار گروه مردمی دهه فجر استان  با بیان اینکه کار گروه مردمی به دنبال حرکت به سوی فتح است، افزود:  باید سعی شود تا امسال در دهه فجر و 41 سالگی پیروزی انقلاب و خصوص ایام اربعین شهادت سید شهیدان مقاومت حاج قاسم سلیمانی اجرای برنامه های متفاوت را با قدرت پیش بببریم.

  حجت الاسلام نوری با بیان اینکه دو هزارو 100 مسجد در سطح شهرستان ها و روستاهای استان فعال هستند، ادامه داد: بعد از 22 بهمن  وارد عرصه  انتخابات می شویم که مصادف شدن فجرانقلاب با انتخابات تقارن زیبایی است.

وی با اشاره به برگزاری دو یادواره محوری شهدای محلات در بیرجند، گفت: غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با خلنواده شهدا درهرمنطقه، برگزاری یادوراه شهدا با سخنرانی فرماندهان سپاه قدس  و مداح کشوری در 16 و 17 بهمن  و برگزاری یادواره شهدا مسجد جوادالائمه  در 20 بهمن، برگزاری نمایشگاه گفتمان انقلاب اسلامی، نقاشی و روزنامه نگاری و دل نوشته به یاد سردار دلها، برگزاری سخنرانی بصیرتی، اکران کلیپ و نمایشگاه فیلم و عکس از جمله برنامه های کارگروه مردمی در ایام دهه فجر است.

 حجت الاسلام نوری اظهار داشت:فراخوان نمازگزاران در روز 12 و 22 بهمن و حضور در راهپیمایی با عکس و پوستر مقام معظم رهبری، برپایی ایستگاه فرهنگی و سلامت در راهپیمای، تشکیل گروه های جهادی، ویزیت رایگان در برخی مساجد استان، استقرار میز خدمت  مسئولین در مساجد برای پاسخگوی و خاطره گویی آزادگان و پیشکسوتان انقلاب در مساجد از دیگر برنامه های این کارگروه در بزرگداشت ایام الله دهه فجر است.

وی با بیان اینکه کارگروه مردمی ناظر بر ابعاد فرهنگی مساجد است، ادامه داد: این کارگروه فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در خطبه نماز جمعه که فرمودند: "باید قوی باشیم"و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با رویکرد جدی تری دنبال می کند.

انتهای  پیام/

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها