خبرهای داغ:
فرمانده انتظامی استان قم

وضعیت نامناسب ترافیک شهر قم

سردار آقاخانی گفت:وضعیت ترافیکی شهرقم مناسب نیست و ضروری است همه دستگاه‌های مرتبط، به فکر راهکار در این خصوص باشند.
کد خبر: ۹۲۱۰۸۶۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، انتقاد سردار آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم از وضعیت ترافیکی شهر قم سردار آقاخانی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: وضعیت ترافیکی شهرقم مناسب نیست و ضروری است همه دستگاه‌های مرتبط، به فکر راهکار در این خصوص باشند.

سردار آقاخانی افزود: تصادفات ۱۰ ماه گذشته استان نشان میدهد ۸۱ درصد تصادفات خسارتی، ۱۸ درصد جرحی و یک درصد فوتی بوده است.

فرمانده انتظامی استان یادآورشد: برای حل این مسئله علاوه بر تلاش نیروی انتظامی زیرساخت‌های شهری باید اصلاح و سیستم پایش تصویری باید کامل شود.

سردار آقاخانی با اشاره به ۱۶۰ میلیون تردد سالانه به استان قم بر ضرورت حل این مشکلات تاکید کرد.

او همچنین به تمهیدات در نظرگرفته شده برای انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی تامین امنیت ۷۶۰ صندوق اخذ رای را با سه هزار نیرو برعهده خواهد داشت.

فرمانده انتظامی استان از دستگیری عامل شکستن شیشه‌های ۷ بانک دولتی در پنج شنبه هفته گذشته خبر داد و گفت: این فرد ۲۰ مورد سابقه جرم در زمینه‌های کلاهبرداری، سرقت، استعمال موادمخدر دارد و در مدت ۱۰ ساعت توسط نیروی انتظامی دستگیر شد.

سردار آقاخانی به برخی آمار عملکرد ۱۰ ماه گذشته نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت، کشفیات موادمخدر به ۷ تن رسید که نشان دهنده افزایش ۴۰ درصدی کشفیات نسبت به مدت مشابه پارسال بود ضمن آنکه ۳۳ باند هم متلاشی شد.

او گفت: در این مدت سرقت‌های خرد یک درصد و سرقت‌های مهم سه درصد کاهش و کشفیات ۷ درصد افزایش داشت.

فرمانده انتظامی استان از افزایش ۱۹۷ درصدی وقوع جرائم و کشفیات ۲۹۸ درصدی در فضای سایبری نیز خبر داد و گفت: دستگیری مجرمین هم ۳۰۶ درصد افزایش داشته است.

سردار آقاخانی همچنین از دستگیری ۱۲ باند سرقت به عنف در قم خبر داد و گفت: در این خصوص ۴۰ نفر دستگیر شده اند.

رئیس پلیس فتای انتظامی قم هم از دستگیری ۶ باند کلاهبرداری در فضای سایبیری به روش فیشینگ در ۲ ماه گذشته در قم سخن گفت و افزود: در این رابطه ۲۱ نفر دستگیر شدند که از ۴۲ هزار کارت بانکی سرقت کرده بودند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار