خبرهای داغ:
یادواره سرداران و ۵۰۴ شهید خیابان انقلاب قم با حضور ریس پدافندغیرعامل کشوردرمسجد چهارمردان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۰۸۶۵
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۲

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج ازقم، یادواره سرداران و ۵۰۴ شهید خیابان انقلاب قم با حضور سردارجلالی ریس سازمان پدافندغیرعامل کشوردرمسجد چهارمردان برگزارشد.
 
درابتدای این مراسم حجت الاسلام سیدحسین مومنی ازاساتیدحوزه بااشاره به مقام شهادت درنهج البلاغه گفت: مقام شهیدوشهادت مقام حسرت وغبطه است. مقام شهادت به قدری رفیع وبلند است که جاماندگان ازاین واقعه غبطه می‌خورند وازخدا میخواهندکه به این جایگاه رفیع نائل بشوند.

وی افزود: کسانیکه در سیر خدا به سر می‌برند از خدا میخواهند که آن‌ها را به این مقام نائل گرداند و حدود ۱۰ آیه در قرآن آمده که شهیدوشهادت را مقام زنده بودن به آن‌ها داده اندوشهیدوشهادت رزق بالایی نزد خداوند دارند.

در ادامه این مراسم سردار جلالی ریس پدافند غیرعامل کشورطی سخنانی گفت: یاد شهدا عین شهادت است و به عنوان یکی از مولفه‌های قدرت جنگ نرم جمهوری اسلامی وکشورمطرح شده است.

وی افزود: آمریکایی‌ها بعد از نظام جمهوری ودفاع مقدس وتقویت نیرو‌های مسلح احساس کردندکن ایران به یک سطحی از پایداری وبازدارندگی رسیده وباعث بشود نتواندبه تهدیدات پاسخ بدهدوبایک رویکردی پیش دبستانه وایدولوژی، جریان تکفیری‌ها که پتانسیل درگیری باشیعه را داشتند را راه اندازی کردند.
 
درپایان این مراسم حاج ابوذربیوکافی از مادحین اهلبیت چند بیتی را دروصف شهدا وحضرت زهرا س. خواندند
ارسال نظرات