به همت بسیج کارمندان استان سمنان، میز خدمت تخصصی در روستای محمد آباد میامی در قالب بازدید از ۱۵ مرکز تولیدی و خدماتی در این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۱۰۸۷۱
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲

به گزارش سرویس کارمندان خبرگزاری بسیج، به مناسبت گرامیداشت چهل سالگی بسیج و در ادامه روند میز تخصصی بسیج در سال ۱۳۹۸، سازمان بسیج کارمندان استان با هماهنگی با فرماندهی سپاه ناحیه میامی و جانشین فرماندهی سپاه استان در ستاد اقشار، میز خدمت جهادی تخصصی با حضور مدیریت بانک قرض الحسنه رسالت استان در روستای محمدآباد میانی برگزار شد. طی بازدید از ۱۴ مرکز تولیدی پوشاک و یک مرکز خدماتی مقرر شد ۵ وام ۵۰ میلیون ریالی قرض الحسنه بصورت آنی و بدون گردش مالی برای ۵ مرکز تولیدی با درخواست تولید کنندگان پرداخت شود و کانونی برای تولید کنندگان دارای کارکرد در بانک قرض الحسنه رسالت ایجاد و افتتاح حساب و ارایه گردش مالی در این بانک انجام که در ازاء هر نفر (کارفرما و کارگر) مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال وام قرض الحسنه پرداخت شود و در صورت نیاز تولیدکنندگان، از شبکه فروش بانک قرض الحسنه رسالت برای آن‌ها چرخ خیاطی خریداری و مبلغ آن بصورت اقشار از آنان دریافت شود.

لازم به ذکر است میز خدمت جهادی تخصصی بسیج کارمندان استان در راستای کمک به حل مشکلات تولید در سال حمایت از تولید ملی در سراسر استان سمنان با حضور مسئولان در حال اجرا می‌باشد.

 

 

 

        

ارسال نظرات