خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی:

مرزبانان در صیانت از انقلاب نقش مهمی ایفا می‌کنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی گفت: مرزبانان در صیانت از انقلاب اسلامی نقش مهمی را ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۹۲۱۰۸۹۸
|
۰۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خوی، حجت الاسلام محمد رستمی امروز در جمع رزمندگان گردان 301 سردار شهید درستی با اشاره به اهمیت برقراری امنیت، اظهار داشت: امنیت همواره یکی از لوازم مهم شکل‌گیری زندگی فردی و اجتماعی در حیات بشری بوده، به طوری که حیات فردی و اجتماعی انسان همواره در سایه وجود حدودی از امنیت ممکن است.

این مسوول گفت: مرزبانان و رزمندگان اسلام در حفظ وحدت و همدلی حاکم بر جامعه زحمات زیادی می‌کشند، به طوری که در صیانت از انقلاب اسلامی نیز همواره نقش آفرین هستند.

این مسوول با گرامی داشت یاد و خاطره شهدا من جمله شهدای امنیت و سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: شهدا جان خویش را برای برقراری امنیت کشور و منطقه فدا کردند و با نثار جان‌های خود، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی حمله رزمندگان اسلام به پایگاه عین الاسد پس از شهادت سردار سلیمانی را مورد اشاره قرار داد و گفت: عین‌الاسد پایگاهی است که در مجموعه پایگاه‌های آمریکایی در عراق نقش بسیار استراتژیکی دارد و گزارش‌هایی به دست رسیده بود که آمریکایی‌ها این پایگاه را آماده فرود جنگنده‌های جدید خود کرده‌ بودند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار