نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: آیت الله بلند نظر در نشر معارف دینی، احکام الهی و اخلاق اسلامی نقش بزرگی را ایفا کرد و منطقه عالم پرور الشتر مدیون تلاش‌ها و مجاهدت‌های این مرد بزرگ هستند.
کد خبر: ۹۲۱۰۹۴۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام سید احمد رضا شاهرخی امروز در مراسم تشییع و خاکسپاری آیت الله محمدولی بلند نظر در جمع مردم شهرستان سلسله اظهارداشت: آیت الله بلند نظر از علمایی بودند که هم در حوزه علمیه قم و هم در حوزه علمیه نجف تحصیل کرده بودند و میراث گرانبهای علمی، معنوی و اخلاقی این دو حوزه را به همراه خود داشتند.

وی افزود: شاگردی در محضر مراجع بزرگ نجف یک افتخار است و آیت الله بلند نظر، این بزرگ مرد شاگردی چندین نفر از علمای بزرگ نجف را داشتند و میراث گرانبهایی از علم، معنویت و اخلاق داشتند ولی پس از کسب فیض از مراجع بزرگ نجف انجام وظیفه، تکلیف الهی و آن بصیرت و آگاهی او سبب شد تا به منطقه الشتر بیاید و در اینجا برای نسل جوان کسب فیض کند.

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: آیت الله بلند نظر در نشر معارف دینی، احکام الهی و اخلاق اسلامی نقش بزرگی را ایفا کرد و منطقه عالم پرور الشتر مدیون تلاش‌ها و مجاهدت‌های این مرد بزرگ هستند.

وی  با اشاره به اینکه کسانی که در جنگ تحمیلی زیر دست آیت الله بلند نظر تربیت شدند همه در جنگ نقش و وظیفه بزرگی انجام دادند گفت:این منطقه شهدا و سرداران بزرگی در دفاع از اسلام و میهن اسلامی تقدیم کرد که به نحوی این بزرگ مرد در همه اینها نقش بسزایی داشت و همه از او به خوبی یاد می‌کنند.

شاهرخی گفت: نام آیت الله بلند نظر در افق تاریخ باقی است و انتظار داریم جای ایشان با حضور عالمانی که اهل این منطقه و در قم هستند، حضور پیدا کنند و آن بهره علمی، اخلاقی و معنوی را اشاعه و ترویج دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات