مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس یزد گفت: مراسم تشییع چهار شهید گمنام ساعت 8:30 دقیقه صبح چهارشنبه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) از محل سپاه ناحیه مرکزی یزد واقع در بلوار شهید صدوقی آغاز خواهد شد و تا میدان امام حسین علیه‌السلام ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۲۱۰۹۵۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۶:۱۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سرهنگ منصور زارع در جلسه هماهنگی مراسم استقبال و تشییع و تدفین شهدای گمنام گفت: الحمدلله خداوند توفیق داد که در این ایامی که مزین به نام حضرت زهرا (س) است میزبان چهار شهید گمنام دفاع مقدس باشیم.

وی افزود: از همه مردم شهیدپرور استان، خانواده‌های محترم شهدا و همه دستگاه‌های اجرایی دعوت می‌کنیم که در مراسم استقبال از چهار شهید گمنام که صبح دوشنبه ساعت ۸:۳۰ دقیقه در فرودگاه شهید صدوقی برگزار خواهد شد شرکت کنند.

مدیرکل اداره حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد اضافه کرد: مراسم وداع این شهدا نیز سه‌شنبه‌شب بعد از نماز مغرب و عشا در حسینه ثارالله واقع در بلوار شهید پاک‌نژاد برگزار خواهد شد.

زارع ادامه داد: مراسم تشییع چهار شهید گمنام ساعت ۸:۳۰ دقیقه صبح چهارشنبه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) از محل سپاه ناحیه مرکزی یزد واقع در بلوار شهید صدوقی آغاز خواهد شد و تا میدان امام حسین علیه‌السلام ادامه خواهد داشت و بعد از آن شهدا به مکان‌هایی که برای تدفین آن‌ها در نظر گرفته شده منتقل می‌شوند.

وی اظهار داشت: یکی از شهدای بزرگوار در ستاد فرماندهی ناجا تدفین می‌شود، یکی از شهدا نیز در دانشگاه فرهنگیان و یکی دیگر هم در حوزه علمیه کاظمیه واقع در بلوار مدرس و یکی دیگر نیز در مصلای میبد تدفین خواهند شد.

مدیرکل اداره حفظ آثار دفاع مقدس استان یزد تأکید کرد: در شرایطی که بیش از ۳۰ سال از پایان جنگ تحمیلی می‌گذرد، اما همچنان وقتی شهدا در شهر‌های مختلف حضور پیدا می‌کنند مردم با عشق و علاقه خاصی ارادت خودشان را نشان می‌دهند و این بیانگر این است که موقعیت ما با دنیا متفاوت است.

زارع تصریح کرد: الان شاهد هستیم که بیش از دو هفته از حمله موشکی ایران به پایگاه نظامیان تروریست آمریکایی عین‌الاسد می‌گذرد و آمریکا همچنان واهمه دارد که آمار تلفاتش را اعلام کند، اما ما با افتخار اعلام می‌کنیم که شهدای ما شهدای دفاع مقدس هستند و مردم نیز برای حضور آن‌ها در شهر‌های مختلف لحظه‌شماری می‌کنند.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات