رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل با بیان اینکه ۱۸ تیم پارک علم و فناوری استان در حوزه فضای مجازی در حال فعالیت هستند، گفت: بزودی مرکز نوآوری انیمیشن و رسانه در پاک علم و فناوری اردبیل راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۹۲۱۰۹۶۵
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۸
مرکز نوآوری انیمیشن و رسانه در پاک علم و فناوری اردبیل راه اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حبیب ابراهیم پور رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل در همایش فعالام فضای محازی استان اردبیل که شامگاه امروز در سالن ولایت اردبیل برگزار شد، به ایده‌های فعالان فضای مجازی اشاره کرد و گفت: ۵ ایده برتر رویداد تولید محتوای دیجیتال استان اردبیل به پارک علم و فناوری استان معرفی شده است که علاوه بر اختصاص ۵ میلیون تومان وارد بخش شتاب دهی ایده‌ها خواهند شد.

ابراهیم پور در ادامه سخنان خود با بیان اینکه ۱۸ تیم پارک علم و فناوری استان در حوزه فضای مجازی در حال فعالیت هستند، گفت: در طول یکسال گذشته بیش از ۱۰ ساعت آنتن صدا و سیما در اختیار پارک علم و فناوری استان اردبیل قرار داشت.

وی از افزایش تعداد تیم‌های فعال در پارک علم و فناوری استان خبرداد و گفت: مراکز رشد و واحد‌های فناور استان در پارک علم و فناوری از ۱۴۵ تیم سال گذشته به ۳۵۰ تیم در سال جاری افزایش پیدا کرده است.

ابراهیم پور اظهار کرد:طی سال جاری ۵۴۵ نفر برای اشتغال زایی به استانداری اردبیل معرفی شده است که ۳۰۰ مورد راستی آزمایی و تایید شده است و مابقی در حال بررسی هستند.

وی گفت‌:بزودی مرکز نوآوری انیمیشن و رسانه در استان اردبیل راه اندازی خواهد شد و این مرکز در اختیار فعالین و تولیدکنندگان محتوا استانی قرار خواهد گرفت
ارسال نظرات