مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان‌ استان یزد از تشییع و تدفین ۴ شهید گمنام در ایام شهادت حضرت زهرا (س) در یزد خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۰۹۷۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۰

به گزارش سرویس  بسیج دانشجویی خبرگزاری بسیج ، علی خیراندیش ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار داشت: همزمان با ایام فاطمیه استان دارالعباده یزد میزبان ۴ آلاله سرخ دوران دفاع مقدس است.

 
وی افزود: شهدایی که امسال قرار است فضای استان را معطر به عطر شهادت و معنویت کنند و با حضورشان خیروبرکت را در یزد جاری کند در دانشگاه فرهنگیان یزد، ستاد فرماندهی ناجا، حوزه علمیه کاظمیه و مصلای شهر میبد تشییع و تدفین خواند شد.
 
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان‌ استان یزد با اشاره به برنامه حضور شهدا در یزد گفت: شهدا صبح دوشنبه وارد استان می‌شوند و برنامه استقبال از فرودگاه شهید صدوقی (ره) برگزار خواهد شد و همچنین برنامه وداع با شهدا در امامزاده سید جعفر محمد (ع) یزد، سه‌شنبه‌شب بعد از نماز مغرب و عشاء به‌طور استانی و متمرکز برگزار خواهد شد.
 
خیراندیش در پایان با بیان اینکه باید حال و هوای شهر بسیار معنوی و همه مردم، هیئت‌های مذهبی و مسئولان در تدارک استقبال باشکوه از شهدای گمنام فعال باشند، خاطرنشان کرد: مراسم تشییع این شهدا صبح روز چهارشنبه ۹ بهمن همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) از ناحیه مرکزی سپاه در بلوار شهید صدوقی به سمت میدان باهنر و میدان امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات