کارشناس مسایل دینی و مذهبی در جمع بسیجیان پایگاه محدثه شهر گوجان گفت: حضرت فاطمه(س) الگوی ثبات قدم در راه دفاع از ولایت است.
کد خبر: ۹۲۱۰۹۸۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با ایام شهادت بانوی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها )، پایگاه بسیج خواهران محدثه گوجان مجلس عزاداری و روضه خوانی را در محل پایگاه با حضور بسیجیان و عموم مردم برگزار کرد.

 در این مراسم کارشناس مسائل دینی با تسلیت ایام فاطمیه و بزرگداشت شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) اول شهیده راه ولایت بود.

حجت الاسلام رئیسی، عبودیت و بندگی خدا را از ارزش های ویژه حضرت زهرا سلام الله علیها دانست و افزود: در قضیه‌ی حضرت صدّیقه‌ی طاهره سلام‌الله‌ علیها، نکات خیلی مهمّی وجود دارد؛ لیکن یک نکته که با وضع شما جوانان مؤمن و انقلابی تطبیق می‌کند، این است که همه‌ی این افتخارات و کارهای بزرگ و مقامات عالیِ معنوی و دست‌نیافتنیِ آن انسان والا و آن زنِ بی‌نظیر تاریخ بشر و سیّده‌ی زنان عالم، و ضمناً همه‌ی آن صبرها و ایستادگی ها و موقع ‌شناسی ها و کلمات پرباری که در این زمان ها از ایشان صادر شده است در دوران کوتاه جوانی این بزرگوار اتّفاق افتاده است.

وی گفت: یک وقت این قضیه را به عنوان یک موضوع مرثیه‌سرایی مطرح می‌کنیم و می‌گوییم که این بزرگوار سنّ کمی داشتند یا جوان بودند، که این موضوعِ مصیبت‌خوانی و مرثیه‌سرایی می‌شود. یک وقت این را به عنوان یک امر قابل تدبّر و حاوی درسها می‌دانیم و با این چشم نگاه می‌کنیم؛ آن وقت اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

این کارشناس مسایل دینی به دفاع جانانه حضرت زهرا سلام الله علیها از حریم ولایت و امام زمان خویش اشاره کرد و افزود: حضرت فاطمه(سلام الله علیها ) الگوی ثبات قدم در راه دفاع از ولایت است و باید برای دفاع از حریم ولایت به سیره زندگی این بانوی بزرگ اسلام توجه ویژه داشته باشیم.

ارسال نظرات