مسوول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره:
حجت الاسلام منتشلو مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه دیواندره ضمن تسلیت ایام فاطمیه وشهادت حضرت زهرا با اشاره به شخصیت سراسر معنویت آن بانوی عظیم الشان گفت: حصرت زهرا (س) برترین الگوی خوبان عالم است.
کد خبر: ۹۲۱۱۰۰۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۸

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از کردستان حجت الاسلام منتشلو مسوول نمایندگی ولی فقیه درسپاه دیواندره درنشست اعتقادی و معنوی گردان پیاده شهیدخرازی ضمن تسلیت ایام فاطمیه وشهادت حضرت زهرا با اشاره به شخصیت سراسرمعنویت آن بانوی عظیم الشان گفت: حصرت زهرا (س) برترین الگوی خوبان عالم است.

وی در ادامه افزود: پرداختن به رتبه والای فاطمه زهرا فقط در بعد زن بودن و مادر بودن و همسر بودن کوتاهی فاحش در پاسداشت مقام این بانوی آسمانی است که دنیا بیش از ۱۸ سال تحمل گوهری وزین، چون ایشان را نداشت.

منتشلو اضافه کرد: بدون اغراق می‌توان گفت تنها میلاد مسیح از دامن حضرت مریم معجزه نیست بلکه اعطای زهرا به عنوان ادامه‌دهنده شریعت جاودانی اسلام و تثبیت اصل امامت، معجزه‌ای بزرگ و خارج از فرضیه‌ها است که تا دنیا، دنیاست نتایج و آثار این معجزه الهی از این شجره پرخیر و برکت نیز ادامه دارد.

مسوول نمایندگی، ولی فقیه درسپاه دیواندره خاطرنشان کرد:معصومین (ع) تنها کسانی هستد که جز نیکی و زیبائی از ایشان چیزی به انجام نرسیده است؛ از این رو الگو شایسته‌ای برای زندگی انسان باشد.

لازم است الگوی خود در زندگی را حضرت فاطمه زهرا (س) قراد دهیم و این بانوی بزرگوار جهان اسلام را به نسل نوجوان و جامعه معرفی کنیم.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات