«وحید پورچه» به‌عنوان مدیر جدید محله اسلامی امامزاده سلطان شاه نظر (ع) آرادان معرفی شد.
کد خبر: ۹۲۱۱۰۰۵
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آرادان، در طی مراسمی «وحید پورچه» به‌عنوان مدیر جدید محله اسلامی امامزاده سلطان شاه نظر (ع) آرادان معرفی شد.

 این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین جلیل شریفی‌نیا امام‌جمعه آرادان، ایرج گلینی فرمانده سپاه ناحیه آرادان، مجتبی بور بور فرماندار این شهرستان برگزار شد، ضمن معرفی وحید پورچه به‌عنوان مدیر جدید محله اسلامی امامزاده سلطان شاه نظر (ع) آرادان از زحمات علی جویا به‌عنوان مدیر سابق این محله تقدیر شد.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان آرادان نیز در این مراسم اظهار داشت: افزایش روحیه مطالبه گری مردم می‌تواند به رفع مشکلات جامعه کمک کند و باید برای تقویت طرح‌های فرهنگی و بصیرتی در این راستا کوشا باشیم.

ایرج گلینی بابیان اینکه اجرای برنامه‌های فرهنگی مردم محور در دستور کار قرار دارد، خاطرنشان کرد: پیگیری امور و مشکلات مختلف مردم توسط شورای محلات اسلامی و با حمایت و پشتوانه مردمی علاوه بر تأثیرگذاری بیشتر و کسب نتایج مطلوب، کاهش مراجعات مردمی به ادارات مختلف و بهبود خدمات‌رسانی توسط دستگاه‌های اجرایی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بسیج، طرح محله اسلامی از طرف سپاه پاسداران و با مدیریت و محوریت مردم در برخی استان‌های کشور در حال اجرا است و سپاه پاسداران به‌عنوان تسهیل گر از این طرح حمایت و پشتیبانی می‌کند.

 کاهش آسیب‌های اجتماعی و کمک به رفع مشکلات مردم درزمینهٔ های مختلف فرهنگی، عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و... ازجمله اهداف اجرای این طرح است.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها