خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
سرهنگ کوشکی گفت: رزمندگان تخریب چی کسانی بودند که با غلبه به زمین مسلح و تخریب نفس درونی خود، راه مبارزه با دشمن را برای رزمندگان فراهم می‌کردند؛ آن‌ها در واقع فدائیان جبهه‌ها بودند.
کد خبر: ۹۲۱۱۰۱۳
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سرهنگ پاسدار «سعید کوشکی جهرمی» در همایش گردهمایی رزمندگان و خانواده‌های شهدای تخریب‌چی استان‌های فارس و بوشهر که در سالن امام علی(ع) سپاه فجر فارس برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دوران دفاع مقدس و شهید سلیمانی بیان داشت: تخریب‌چیان کسانی بودند که در دوران دفاع مقدس با غلبه بر نفس درونی خود به مبارزه با زمین مسلح رفته و زمینه حضور همرزمان خود جهت مقابله با دشمن را ایفا می‌کردند که در واقع آن‌ها خود را فدا می‌کردند.

کوشکی تصریح کرد: این مراسم سومین برنامه گردهمایی تخصصی در گرامیداشت رزمندگان استان است که سال جاری برگزار می‌شود که تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌ریزی‌های آن توسط خود رزمندگان تخریب‌چی استان صورت گرفته است.

وی گفت: بیش از 400 شهید تخریب‌چی در دوران دفاع مقدس از استان‌های فارس و بوشهر به درجه رفیع شهادت نائل شدند که از این تعداد 21 نفر فرمانده شهید تخریب‌چی هستند که امروز از خانواده‌های آنها تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها