خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
فرمانده انتظامی استان فارس تأکید کرد:
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و کسانی که قصد بر هم زدن آرامش مردم را دارند، هیچگونه تعارفی نداریم.
کد خبر: ۹۲۱۱۰۲۰
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی، فرمانده نیروی انتظامی فارس در جمع نمازگزاران مسجد حسن‌بن علی(ع) محله شیشه‌گری شیراز با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف انتظامی توسط پلیس در سطح شهر شیراز ضمن تقدیر و تشکر از مردم این محله در راستای همکاری با پلیس، گفت: اجرای اینگونه طرح‌های انتظامی به‌صورت مستمر ادامه خواهد داشت.

وی بیان كرد: در برخورد با مخلان نظم و امنیت عمومی و کسانی که قصد بر هم زدن آرامش مردم را دارند، هیچگونه تعارفی نداریم.

حبیبی در ادامه سخنان خود با بیان اینكه انقلاب اسلامی ایران پدیده‌ای نو بود که کلیه معادلات دشمنان اسلام را تغییر داد، افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان این مرزو بوم اقدامات خرابکارانه خود را آغاز کردند و پس از آن نیز جنگ تحمیلی را با کمک کشورهای دیگر بر علیه ما راه انداختند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه دشمنان در رسیدن به اهداف شوم خود ناکام ماندند، گفت: رهبری و امت دو موضوعی است که دشمنان همه هم و غم خود را به کار گرفته‌اند تا بتوانند آن‌ها را از بین ببرند.

حبیبی بیان كرد: وظیفه همه ما این است تا با ترغیب و تشویق جوانان، حس انقلابی را به آن‌ها انتقال دهیم و فضای مکان‌های مقدسی همچون مساجد را برای حضور بیش از پیش آنان فراهم کنیم.

وی، همچنین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را الگویی بسیار خوب برای جوانان عنوان کرد و گفت: سردار سلیمانی حرف و عملش یکی بود و با اخلاص کامل در کلیه عرصه‌ها به خوبی وظایف خود را انجام داد.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: همه ما وظیفه داریم که راه و خط سردار شهید سلیمانی را ادامه دهیم چرا که دشمنان قصد دارند ما را از این مسیر منحرف سازند.

حبیبی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به آسیب‌های فضای مجازی در جامعه، گفت: آموزش و آگاه‌سازی می‌تواند از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در این حوزه جلوگیری کند.

یادآور می‌شود، در پایان جلسه پرسش و پاسخ مردم با فرمانده انتظامی استان فارس برگزار و سردار حبیبی از کانون فرهنگی پایگاه بسیج شهید سجادیان مسجد حسن‌بن علی(ع) بازدید به عمل آورد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها