امام جمعه بستان آباد با بیان اینکه پروژه نا امید کردن مردم در دستور کار دشمنان انقلاب اسلامی است، اظهارداشت: حضور میلیونی مردم در این نماز را نشان از پایبندی مردم به اهداف الهی و ولایتمداری مردم عنوان کرد و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی نیز از این حضور سرخورده شدند.
کد خبر: ۹۲۱۱۰۲۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام سیدرضا رضوی به حوادث ماه گذشته اشاره کرد و افزود: بی شک حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی و همرزمانش به جهان نشان داد که مردم پایبند انقلاب اسلامی و خون شهدا بوده و بر حفاظت از آن تاکید دارند.

وی با بیان اینکه پروژه نا امید کردن مردم در دستور کار دشمنان انقلاب اسلامی است، اظهارداشت: حضور میلیونی مردم در این نماز را نشان از پایبندی مردم به اهداف الهی و ولایتمداری مردم عنوان کرد و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی نیز از این حضور سرخورده شدند.

حجت الاسلام رضوی با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه آمریکا در عراق از آن به عنوان نشان اقتدار نیروهای مسلح کشورمان یاد کرد و افزود: آمریکا در این حمله چنان سیلی محکمی خورد که در تایخ بی سابقه بود.

وی انتخابات مجلس یازدهم را امتحانی برای مردم عنوان کرد و گفت: به طور یقین مردم با حضور خود و با انتخاب آگاهانه تمام برنامه های دشمنان را که سعی می کنند حضور مردم را زیر سوال ببرند کم رنگ خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها