سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: امسال فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سالن پردیس سینمایی بهمن سنندج اکران می‌شود.
کد خبر: ۹۲۱۱۰۳۷
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، عبید رستمی گفت: با اشاره به اینکه همزمان با برگزاری سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در تهران، فیلم‌های این جشنواره در کردستان هم اکران می‌شود.

او افزود:همزمان با آغاز ایام دهه مبارک فجر و جشن‌های پیروزی شکوهمند انقلاب شاخص‌ترین برنامه فرهنگی و هنری این ایام، اکران فیلم‌های جشنواره فجر است.

رستمی بیان کرد: یکی از برجستگی‌های سی وهشتمین جشنواره فیلم فجر امسال حضور فیلم فیلمساز کردستانی در بخش نگاه نو این جشنواره است که با هماهنگی‌های بعمل آمده فیلم «پدران» به کارگردانی سالم صلواتی در سنندج نیز اکران می‌شود.

دبیر سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در استان کردستان اضافه کرد: اکران فیلم‌های جشنواره فجر از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج انجام می‌شود.

رستمی یادآور شد: به منظور بهره‌مندی و رعایت عدالت دسترسی به امکانات فرهنگی و هنری در محلات حاشیه شهر نیز فیلم‌های جذاب همزمان با دهه فجر و همچنین فیلم‌های جشنواره فیلم فجر با استفاده از سینما سیار در این محلات اکران خواهد شد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: علاوه بر فیلم‌های ویژه بزرگسالان که تعداد و اسامی آن‌ها به زودی مشخص و اعلام خواهد شد، پنج فیلم در مقطع سنی کودکان و نوجوانان در بین فیلم‌های این دوره برای این مقطع سنی اکران می‌شود.

رستمی تاکید کرد: با توجه به امکانات و استاندارد‌های صوت و تصویر ویژه اکران فیلم، مناسبت‌ترین محل برای نمایش فیلم‌های این دوره، پردیس سینما بهمن سنندج است در همین رابطه هماهنگی‌های لازم با حوزه هنری انقلاب اسلامی انجام شده است.

وی ضمن دعوت از مردم برای دیدن فیلم‌های این دوره جشنواره فجر افزود: هر روز علاوه بر اکران فیلم‌های کودک و نوجوان که در سانس صبح‌ها نمایش داده خواهد شد و اکران فیلم‌های مقطع سنی بزرگسالان در چهار سانس از ساعت ۲ بعد ازظهر شروع و آخرین سانس ساعت ۱۰ شب است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات