خبرهای داغ:
فرمانده سپاه دزفول در گفتگو با «بسیج» خبر داد:
فرمانده سپاه دزفول، با بیان اینکه هدف از این رزمایش ارتقاء سطح آمادگی گردان های بسیج دزفول است، گفت: اقتدار و آمادگی گردان‌های بسیج دزفول از مهم‌ترین پیام این رزمایش است.
کد خبر: ۹۲۱۱۰۵۵
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۷

سرهنگ پاسدارهادی سعادت زاده در گفت و گو با خبرنگار بسیج از دزفول، اظهار داشت: رزمایش بزرگ اقتدار 40سالگی بسیج به مناسبت چهلمین سالگرد تاسیس بسیج که نمایشی از اقتدار و بسیج است در پادگان قدس این شهرستان با حضور بسیجیان گردان‌های بیت المقدس و کوثر به مدت دو روز برگزار شد.

وی با بیان اینکه بسیجیان سربازان امام زمان(عج) و سربازان نایب امام زمان رهبرمعظم انقلاب هستند، افزود: هر زمان رهبرمعظم انقلاب حضرت خامنه‌ای فرمان صادر کنند بسیجیان آمادگی دارند که برای نابودی رژیم صهیونیستی و دشمنان قسم خورده‌ی این نظام نقش آفرین باشند.

سرهنگ سعادت‌زاده با بیان اینکه بسیج یک نهاد مردمی و الهی است و متکی به دستگاه خاصی نبوده، گفت: بسیجیان شهرستان دزفول هر ساله با برگزاری رزمایش‌های مختلف شکوه و اقتدار بسیج را به رخ قدرت‌های استکباری دنیا می‌کشند و با حضور خود اعلام می‌کنند که حاضر به از دست دادن حتی یک وجب از خاک جمهوری اسلامی ایران نیستند.

فرمانده سپاه دزفول ارتقاء سطح آمادگی گردان‌های بسیج را مهم‌ترین هدف برگزاری این رزمایش برشمرد: گفت: هدف از این رزمایش ارتقاء سطح آمادگی گردان‌های بسیج شهرستان و تمرین واقعی عملیات مقابله با تهدیدات دشمنان و همچنین کسب الگوی برای آمادگی در شرایط ناهمطراز امنیتی است.

وی در ادامه عنوان کرد: اقتدار و آمادگی گردان‌های بسیج از مهم‌ترین پیام این رزمایش است که بسیجیان با بهترین شرایط آمادگی این توان را به نمایش گذاشتند.

فرمانده سپاه دزفول گفت: با تشکیل گردان‌های بسیج توانمندی و آمادگی خود را برای مبارزه با دشمنان قسم خورده این نظام اعلام می‌کنیم.

سرهنگ سعادت زاده به برنامه‌های این رزمایش اشاره کرد، گفت: از جمله برنامه‌های این رزمایش، برنامه‌های دفاعی و تاکتیک‌های رزمی دفاعی و مقابله با تهدیدهای امنیتی و همچنین در این رزمایش آن چه که بسیجیان در طول سال جاری تمرین کرده و آموزش دیده‌اند به نمایش گذاشته شد؛ و نیز قسمتی دیگر از این رزمایش به مقابله با تهدیدات و توطئه‌های دشمن بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها