مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

مداحان‌ و هیئات مذهبی استان در ایام فاطمیه با تمام توان به میدان می آیند

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: مداح با بصیرت و اگاه به زمانه شمشیری برنده چون ابوذر برای زمان است.
کد خبر: ۹۲۱۱۰۶۲
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱

سروان پاسدار محمد جواد جامعی، سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: مداحان‌، شاعران و هیئات مذهبی استان سیستان و بلوچستان در ایام فاطمیه با تمام توان به میدان می آیند.

وی افزود: تفاوتی که مداحی در ایام فاطمیه با سایر مناسبت ها دارد در روشنگری و بصیرت افزایی است یعنی نشان دادن وبیان اقتدار در کنار مظلومیت و حفظ اسلام با گذشت از خود.

جامعی بیان کرد: مداح با بصیرت و اگاه به زمانه شمشیری برنده چون ابوذر برای زمان است.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: مداحان میبایست در فاطمیه در اشعار خود عفاف و حجاب حضرت زهرا(س) و همچنین سبک زندگی ایشان که دفاع از ولایت تا شهادت و تبعیت از ولی امر بود را ترویج نمایند.

این مسئول بیان کرد: ایام فاطمیه بیعت مجدد با ولایت است و اقتدار این نظام مقدس جمهوری اسلامی برخواسته از فطرت با اهل بیت(ع) و ولایت است.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان و مسئول کانون مداحان خادمیاررضوی استان سیستان و بلوچستان از مداحان و شاعران خواست در ایام فاطمیه همچون در سال های گذشته با تمام توان به میدان بیایند و در مجالس خود حتما از رشادت های رزمندگان غیور اسلام به ویژه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی که خود ولایتمداری زهرایی بود اشعار و نوحه هایی را تقدیم مستمعین نمایند.

جامعی گفت: همه ساله در این ایام اکثر هیئات مذهبی استان به سوگواری در رثای بی بی دو عالم می پردازندومداحان بسیجی عزیز نیز با مرثیه سرایی و نوحه خوانی به مجالس زینت میب خشند.
ارسال نظرات