مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با «بسیج»

اقلام اهدایی هیئات های مذهبی زاهدان به مناطق سیل زده ارسال شد

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بالغ بر ۷ تن اقلام بهداشتی، مواد غذایی و خوراکی به ارزش ریالی تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال جمع آوری و به مناطق سیل زده جنوب استان ارسال شده است.
کد خبر: ۹۲۱۱۰۶۹
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۳

سروان پاسدار محمد جواد جامعی، مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: اقلام اهدایی هیئات های مذهبی زاهدان به مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی افزود: روحانیون، مداحان و جوانان هیات های مذهبی شهرستان زاهدان در قالب پویش هیات_سنگر_ماست در حرکتی خودجوش و آتش به اختیار اقدام به جمع آوری کمکهای مردمی ویژه سیل زدگان کردند.

سروان جامعی بیان کرد: در این اقدام بالغ بر ۷ تن اقلام بهداشتی، مواد غذایی و خوراکی به ارزش ریالی تقریبی ۵۰۰ میلیون ریال جمع آوری و به مناطق سیل زده جنوب استان ارسال شده است.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: پیش از این نیز مداحان بسیجی استان در سیل شمال استان با حضور در آشپزخانه مسجد الغدیر هیرمند به همراه گروه های جهادی، کمک به طبخ و توزیع غذای گرم در بین سیل زدگان و همچنین توزیع ۱۲ تن آرد سفید، حضوری فعال داشتند.

مسئول سازمان بسیج مداحان و کانون مداحان خادمیاران رضوی از اقدام خداپسندانه هیات های مذهبی و مداحان زاهدان به دلیل جمع آوری کمک های مردمی ویژه سیل زدگان جنوب استان تقدیر و تشکر کرد.
ارسال نظرات