رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه:

صبر و استقامت والدین شهدا ارزشمند و ماندگار است

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در دیدار با پدران شهید بستری در بیمارستان امیرالمؤمنین مراغه گفت: صبر و استقامت والدین شهدا بسیار ارزشمند و ماندگار است و از جایگاه والایی نزد پروردگار برخوردار هستند.
کد خبر: ۹۲۱۱۱۰۴
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سلمان اسلامی با بزرگداشت یاد همه شهدای ایران اسلامی گفت: والدین معظم شهدا ارزشمندترین سرمایه‌های خود یعنی فرزندانشان را باخدا معامله کردند و جایگاه آنان نزد پروردگار بسیار بالا است.
وی با دلجویی از پدران شهید بستری در بیمارستان عنوان کرد: فرزندان شما مایه سرافرازی ایران اسلامی هستند و صبر و استقامت شما بزرگواران بسیار ارزشمند و ماندگار است.
اسلامی در این دیدار ضمن عیادت و تکریم پدران شهدا و آرزوی شفای عاجل برای آنان، آخرین وضعیت درمانی آنان را از کادر پزشکی بیمارستان پیگیری کرد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه ایمان محمدزاه فرمانده بسیج اقشار ناحیه سپاه مراغه و کارشناسان بنیاد با حضور در بیمارستان امیرالمؤمنین مراغه از پدر شهیدان «سیروس،رسول،اصغر کرمی» و «امامقلی و محمدرضا اکرمی» بستری در این مرکز درمانی دیدار و از آنان عیادت کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها