مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان از پیگیری برای تامین اعتبار خرید حریم قلعه تاریخی «فلک الافلاک» خبر داد.
کد خبر: ۹۲۱۱۱۳۸
|
۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سید امین قاسمی امروز  در ستاد اقتصاد مقاومتی لرستان با اشاره به خرید حریم قلعه تاریخی فلک الافلاک، اظهار داشت: این امر، جز برنامه‌های اقتصاد مقاومتی استان بوده که برای خرید حریم این قلعه تاریخی حدود ۱۰۳ میلیارد تومان پیش بینی شده است.

وی، گفت: چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آن طی سال‌های گذشته برای خرید بخشی از املاک بخش خصوصی هزینه شد و طی سال ۹۶ تا کنون نیز قرار دادی با مبلغ ۶۹ میلیارد تومان منعقد کرده ایم که از این میزان تا پایان سال ۹۶، ۲۸ میلیارد تومان به صورت نقدی پرداخت شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان، بیان داشت: قسط دوم قرار بوده که در سال ۹۷ تأمین و پرداخت شود که با توجه به اینکه در قالب اسناد خزانه بوده تخصیص ۱۰۰ درصدی آن به مبلغ ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ابلاغ شد، اما هنوز نتوانسته ایم مشکل اسناد خزانه را برای سپاه حل کنیم چرا که کد معاملات ارائه شده با شماره حساب و مشخصات ارائه شده مغایرت دارد چرا که کد معاملات مرتبط با وزارت دفاع است و سایر مشخصات مربوط به سپاه استان است.

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در این رابطه، عنوان کرد: مقرر شده که جلسه‌ای با حضور مسئولان ملی و استانی برگزار شود و هر چه سریع‌تر ۲۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی که اسناد خزانه بوده را تبدیل به نقد کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات